Citat:
Ursprungligen postat av Heller78
Om du tillåter lite amatörmässighet kan jag försöka med några frågor och kommentarer.
Har du nån uppfattning om hur rent mephedronet var?
Har du eller har du haft allergiska problem?
Just mephedrone vet jag inte så mycket om. Har läst att det är modifierat methcathinone så jag antar att effekterna inte är allt för annorlunda. Det du beskriver verkar inte vara nåt som rapporterats i medicinsk litteratur (vad jag kan se) så därför undrar jag om det kan röra sig om en allergisk reaktion.
När du kommer tillbaka från vården måste du rapportera om vad det är. Vi får hoppas att det går över snart.
tja,
Nja renheten kan man aldrig lita på när de gäller saker som skickas över internet så de vet jag faktiskt inte, men sidan hade bra ryckte:/
För 15 år sedan kunde jag inte äta färgämnen men de försvann, förutom det så har jag aldrig haft några allergier.
Men allergiska reaktioner försvinner väll ganska fort? Dessutom har jag tagit meph innan dessa 2 veckor utan problem.
Pluss att jag hade tagit 9Gram meph under 13 dagar innan jag fick åka till sjukan, hade de varit allergi hade de väll hänt nästan direckt eller?
Självklart ska jag rappotera hur de går och vad läkaren säger.
Mvh