2009-01-02, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grimmjow
Helst såna där lacoste loafers, som har sån där lädergrej (typ spänne) som "klistrar" sig och rundad tå.

Vad gäller skor är det av modell oxford från Alden typ av brouges (stavning???) från div C&J.

Tack för alla svar och synpunkter! Ska undvika att avnända mina kritstrecksrandiga byxor då samt komplettera med fler byxor av denna typ.

fortsätt gärna komma med åsikter/synpunkter!
Citera
2009-01-02, 22:54
Medlem
h8_religions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedy_83
Vad gäller skor är det av modell oxford från Alden typ av brouges (stavning???) från div C&J.

Vad menas?
Citera
2009-01-02, 22:56
Medlem
jag tror minsan att speedy_83 försöker spela allan då han googlat och hittat några olika typer av skovarianter samt olika fabrikat men inte fattat vad det är och bara kastar ihop det i en mening som låter frääsig, tyvärr så fungerar det int..

skor efter formalitet.. men några lacoste turk-modell passar inte.
Citera
2009-01-02, 22:57
Medlem
Schlagtras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedy_83

Tack för alla svar och synpunkter! Ska undvika att avnända mina kritstrecksrandiga byxor då samt komplettera med fler byxor av denna typ.

fortsätt gärna komma med åsikter/synpunkter!

Oxford, Derby, Brouge skor, finns en hel uppsjö och massvis med märken men C&J är ett av de mest väl ansedda.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in