Citat:
Ursprungligen postat av BaalZeBub
Bränna bilar har de hållit på med här ( Gottsunda ) rätt länge, men stenkastningen är väl ny.
Nej , Stenkastning är inte ett nytt fenomen . Stenkastning fanns redan i förorterna i början av 90-talet. Fråga vilken thug snubbe som helst i Gottsunda eller andra förorter.
Det som är nytt är stenkastning mot brandkåren , Inget annat. Polisen har alltid varit blatteungdomarna måltavla