2003-08-21, 01:48
Medlem
Jo nu när jag tänkte investera lite 2c-i på vikingchem,, men då var de så illa att jag fick beslut ångest... :?
Vaaaad ska jag köpa om jag vill ha en skön tripp,, typ pigg, glad å hallisar, bla bla blaa,, aja ni fattar...skulle va djupt tacksam om ni kunde förklara eran erfarenhet av de som finns på sidan..

Snääälla hjälp mig!!
Citera
2003-08-21, 01:52
Medlem
BigFatCones avatar
jag säger som jag säger till alla som frågar;
5-MeO-DiPT.. det är lagom kraftigt och kraftigt roligt.. (( =
det är jääävligt likt svamp.. jag beställde just en gubbe själv.. fan.. det är 50 jefla trippar.. (( =
Citera
2003-08-21, 16:34
Medlem
Lekbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
jag säger som jag säger till alla som frågar;
5-MeO-DiPT.. det är lagom kraftigt och kraftigt roligt.. (( =
det är jääävligt likt svamp.. jag beställde just en gubbe själv.. fan.. det är 50 jefla trippar.. (( =

Har BigFatLier rätt när han säger att 5-MeO-DiPT är jävligt likt svamp? Vill gärna höra vad ni andra säger
Citera
2003-08-31, 01:56
Medlem
ne inte det minsta faktiskt.. men alla reagerar olika så får honom kanske det påminner om svamp.. jag kände mig lite buzzed men inget mer..
Citera
2003-08-31, 11:16
Medlem
Beror ju på dosen.

På låga doser är det en kul "partydrog", men på stora doser så håller jag faktiskt med om att det är ganska likt svamp.
Citera
2003-08-31, 14:17
Medlem
köp 2c-e vi trippade på det igår.... iaf man bir JÄVLIGT över energisk och får jävlit sjysta hallisar om man drar ut i skogen när det är mörkt...
ABSOLUT nått i klass med LSD
Citera
2003-08-31, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bewing77
Beror ju på dosen.

På låga doser är det en kul "partydrog", men på stora doser så håller jag faktiskt med om att det är ganska likt svamp.

Vilka doser skulle det va då? Tog runt 45mg och blev inte mer än buzzed.. Men men..

Beställde för övrigt 2c-e tidigare idag, hoppas det är lika bra som alla säger att det ska va..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in