2009-07-10, 04:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Inlägget är väl fan inte ens rapporterat?

Jag har inte följt tråden så jag skiter i vilket då jag inte vet om det är OT, men testa det först om det är "lite väl OT"?

Nej det är fan inte ens rapporterat. Jag inväntade modsens eventuella ingripande. Kanske dags att rapportera nu.
Citera
2009-07-10, 04:11
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CNN
Nej det är fan inte ens rapporterat. Jag inväntade modsens eventuella ingripande. Kanske dags att rapportera nu.

Testa det innan du klagar... Du vet förmodligen lika väl som alla andra här att modsen inte sitter och läser varenda inlägg i forumet.
Citera
2009-07-10, 04:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Testa det innan du klagar... Du vet förmodligen lika väl som alla andra här att modsen inte sitter och läser varenda inlägg i forumet.

I just did
Citera
2009-07-10, 11:08
Medlem
Snövits avatar
Oavsett vilket forum det handlar om så används Rapportera Inlägget för lite. Av allt man rensade som moderator var kanske 10% rapporterade inlägg. När jag var moderator var det de rapporterade inläggen som man först åtgärdade sen började man rensa och läsa annat. Så gör många så vill man ha en renare tråd eller en bättre forumdel är det bara att rapportera.

Gällande KFK så handlar inte den regeln om enskilda inlägg utan det är en regel som bara våra Admins hanterar. Det används sparsamt men kastar ut de som bara är här för att förstöra.
Citera
2009-07-10, 14:57
Moderator
evilhoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CNN
Jag förstår att det är mycket svårt för er mods att med eagle-eye ständigt vaka över eventuella felposter. Det är inte straffet i sig som det är fel på. Det är just problemet att hitta och övervaka dessa OTs!

Fler mods kanske?
Eller mer aktiva användare. Hade du RPat inlägget du tog upp nu senast på en gång istället för att "vänta in moderatorns åtgärd" så hade saken varit klar för länge sen. =)
Prova de befintliga sätt för att göra forumet bättre innan du börjar hojta om att det är fel på systemet.
Citera
2009-07-10, 14:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Eller mer aktiva användare. Hade du RPat inlägget du tog upp nu senast på en gång istället för att "vänta in moderatorns åtgärd" så hade saken varit klar för länge sen. =)
Prova de befintliga sätt för att göra forumet bättre innan du börjar hojta om att det är fel på systemet.

Jag får väl bjuda på den
Citera
2009-07-12, 00:20
Medlem
Carpe Diems avatar
Skicka en RP!
De är till mycket stor hjälp, och jag är övertygad om att alla mods uppskattar det.

PS.
Sedan är det en annan sak att jag, som användare, kan tycka att ett inlägg är rena skiten, men att jag, som mod, inte kan finna att det bryter mot reglerna.
Senast redigerad av Carpe Diem 2009-07-12 kl. 00:25.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in