2009-01-02, 11:38
Medlem
jag skulle lätt kunna tänka mig att betala en mindre kostan (via sms typ) för att få byta användarnamn

Börjar bli lite jobbit när folk googlar på mit nick och kommer till flashbacks SEX forum :S

visserligen finns det minst två andra i sverige som använder det här nicket ibland men ändå.
Citera
2009-01-02, 11:41
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodkungen
Börjar bli lite jobbit när folk googlar på mit nick och kommer till flashbacks SEX forum :S
Varför använder du då samma nick här som på andra ställen, när du skriver saker som du inte vill andra ska veta om? Tänk efter före...
Citera
2009-01-02, 11:45
Medlem
Ful Fisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ÅnkelGunnar
Även om inläggens skapare identifieras av ID-nummer så följer den infon inte med när man citerar. Redan där öppnar man för total förvirring.

Ja citatfunktionen måste vara det som slutligen sätter stopp för det hela. Vem vill gå och ändra 2000 citeringar på en medlem med lite inlägg. Känns som rätt dålig lön för ett mångtimmarsjobb som lär vara skittrist.

I övrigt så är det ju att tänka efter innan man gör något som är den bästa medicinen. Jag använder inte mitt nick någonannanstans och jag skriver inget som jag inte kan stå för och därmed så kommer jag aldrig få problem.
Citera
2009-01-02, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Varför använder du då samma nick här som på andra ställen, när du skriver saker som du inte vill andra ska veta om? Tänk efter före...

tänkte mig inte för när jag registerade mig :S trodde att man kunde byta nick om man ville, men det kan man ju inte har jag fått veta
Citera
2009-01-02, 14:45
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodkungen
tänkte mig inte för när jag registerade mig :S trodde att man kunde byta nick om man ville, men det kan man ju inte har jag fått veta
Nopez, du får överge det nuvarande och regga ett nytt. Gör det nu isf, medans du bara har 255 p. Lite jobbigare att överge ett konto med 2550 p, ifall man nu går igång på postcount.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in