• 1
  • 2
2008-12-31, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av <AS>
problemet med att ha flera skärmar i OSX är att den funktionen är dum i huvet. om jag var du skulle jag testa att ha bildskärmsdubblering istället för utökat skrivbord, om upplösning etc. tillåter det, då borde det inte kunna bli som du beskriver.

vad det gäller visningsbilden; är det samma sak oavsett vilken bild och vilket format du använder?? tänkte att du kanske råkat få nått fel på just den bilden du försöker använda?
Kör skärmbildsdubblering, och alla bilderna jag testat blir pixliga, t.o.m. de jag själv beskurit i Photoshop för att inte Messenger ska behöva skala ner bilden självmant..
Citera
2008-12-31, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kunten
Kör skärmbildsdubblering, och alla bilderna jag testat blir pixliga, t.o.m. de jag själv beskurit i Photoshop för att inte Messenger ska behöva skala ner bilden självmant..
Jaha ..det tyder ju på att problemet är själva programmet, skulle inte förvåna mig om felet är Microsofts (men nu ska vi inte dra igång hela den diskussionen)
Kan det vara nått skumt med upplösningen, så att datorn tror att skärmen är större än vad den är? Antar att det inte är det för då borde ju andra program ha problem också...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in