Hej
Ska inte ta det här så långdraget men, jag har problem.
Det är så att jag har börjat må skitdåligt under alkoholpåverkan. Scenariot brukar se ut såhär; man är ute på krogen med sina vänner, och har kul. Kvällen börjar lida mot sitt slut och det är dax för alla att gå hem. Efter en trevlig kväll kommer man hem full, och lägger sig i sängen. Då börjar man tänka massa negativa tankar och känner hur dåligt man börjar må, jag gör i normala fall inte illa mig men så får jag tanken att dra upp i badrummet och hämta en rakhyvel, sen snittar jag mig ett par gånger på armen och benet och/eller banka handen skithårt några gånger i en stenvägg jag har på rummet. för att sedan vakna upp med blodigt lakan. Låter jävligt emo men jag är bara ärlig..
Och det är endast när man kommer hem från krogen. Precis som att dolda känslor o tankar gömmer sig och kommer upp till medvetandet under alkoholruset. Och det är bara när man kommer hem jag känner såhär, efter krogen alltså. Har hänt ett tiotal gånger nu, och börjar bli riktigt tröttsamt.
Mår väl inte perfekt i nyktert tillstånd men inte på långa vägar såhär, så jag tar till rakblad o grejjer

. Och känns inte så kul att sluta dricka och dra ut bara för det heller.
Är det så att alkoholen förstärker de känslor jag har i normala fall? Varför är det inte så för alla andra isåfall?