2008-12-28, 21:11
Medlem
jerkuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Det behövs bättre kategorier än så.

Fränaste främlingsfientliga filur eller Raffigaste radikal däremot..det är kan vara nåt det.

Kul idé, så priserna är lite oseriösa sådär! Så prisceremonin inte tas på allvar, och vinnarna pressas in i en subjektiv skämtares fack! Det kommer säkert bli helball.
2008-12-28, 21:12
Medlem
jerkuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahood
Jo men då tänker inte jag betala ut några pengar heller

Må så vara. Viktigare än några hundralappar anser jag själva betydelsen i att upphöja flashbackare vara. Alternativt kan man skapa en fond eller något, men det känns krångligt.
2008-12-28, 21:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jerkus
Må så vara. Viktigare än några hundralappar anser jag själva betydelsen i att upphöja flashbackare vara. Alternativt kan man skapa en fond eller något, men det känns krångligt.

Tydligen gick det här helt över huvudet på dig.

JAG ville visa uppskattning på en årlig basis till de användare som jag tycker jobbat hårdast och effektivast med att motarbeta etablerade lögner.

Det du snackar om finns ju redan i och med FBA's
2008-12-28, 22:25
Inaktiv Administrator
admin3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahood

JAG ville visa uppskattning på en årlig basis till de användare som jag tycker jobbat hårdast och effektivast med att motarbeta etablerade lögner.

Kul då skickar du dem du vill ge pengar ett PM och ber om deras kontonummer, den typen utav trådar/tävlingar där du bestämmer vilka som skall ha pengar skall vi inte ha. Detta motarbetar även vår anonymitet.

admin3
2008-12-28, 22:32
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin3
... Detta motarbetar även vår anonymitet.

admin3
Men om vinnarna självmant går med på att lämna ut sina kontonummer?
Anonymiteten försvinner lika fort i och med Recycle Your Stuff, där adresser skickas i PM. Motarbetar inte då det också anonymiteten?
2008-12-28, 22:36
Inaktiv Administrator
admin3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Men om vinnarna självmant går med på att lämna ut sina kontonummer?
Anonymiteten försvinner lika fort i och med Recycle Your Stuff, där adresser skickas i PM. Motarbetar inte då det också anonymiteten?
Jo du har lite rätt men i RYS så svarar man inte om man inte är beedd att göra det, här kan man helt plötsigt ""vinna"" och då bli tvungen för att få priset.

Men det är ett sidospår, vill han ge bort pengar till de han tycker är bra så skickar han ett pm.

admin3
2008-12-28, 22:57
Medlem
Vad är det som säger att man "måste" ta emot priset? Om man är så rädd för att ge Jahood sitt kontonummer är det ju bara att avböja pengarna.
2008-12-28, 23:00
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dionysus
Vad är det som säger att man "måste" ta emot priset? Om man är så rädd för att ge Jahood sitt kontonummer är det ju bara att avböja pengarna.
Kan ju kännas lite surt om man nu skulle hamna högst på pallen. Visst, ära och heder - men ändå.

Men - huvudfrågan - skulle FB gå med på att starta tockna trådar i t.ex. Laidback, där nomineringsprocess och omröstning går till i princip som för Flashback Awards? Med enda skillnaden att vinnarna får prispengar, om dom vill.
2008-12-28, 23:16
Medlem
Ful Fisks avatar
Att en medlem ska kunna dela ut något pris i flashbacks regi känns inte bra. Jag har ingen aning om TS men ifall det är en snevriden person som vill gagna sådana som tillhör samma grupp och saknar all form av objektivitet så blir det knappast bra. Tror inte på någon sådan idé alls.
2008-12-28, 23:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av admin3
Jo du har lite rätt men i RYS så svarar man inte om man inte är beedd att göra det, här kan man helt plötsigt ""vinna"" och då bli tvungen för att få priset.

Men det är ett sidospår, vill han ge bort pengar till de han tycker är bra så skickar han ett pm.

admin3

blir tvungen?
exakt hur har du tänkt att det ska gå till när man tvingar av en ovillig person hans kontonummer?

tänk innan du skriver
2008-12-28, 23:32
Medlem
Androass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ful Fisk
Att en medlem ska kunna dela ut något pris i flashbacks regi känns inte bra. Jag har ingen aning om TS men ifall det är en snevriden person som vill gagna sådana som tillhör samma grupp och saknar all form av objektivitet så blir det knappast bra. Tror inte på någon sådan idé alls.
Det är bara att läsa TS trådar och inlägg så får man en ganska bra bild av vad för en idiot man har att göra med...
2008-12-28, 23:59
Medlem
Allt_är_tagets avatar
lol finansiera anti-semetisk propaganda på ett öppet forum. Nej.

Det har inget diskussionsunderlag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in