2013-12-13, 06:03
Bannlyst
Posta bilder!!!
Citera
2013-12-13, 08:15
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicyouthz
Driver du med mig? Jag bodde på samma gata som honom vid vallhallavägen. Han har den mest vidriga fysiken att skåda. Så är han ett självupptaget svin, vägrar gå vid sidan när han går med sin feta baconmage.

Edward lär tydligen cykla till jobbet iaf. Mannen har en stor kroppshydda, han har även likt Leif GW med sig en svett-trasa vid tv uppträdanden. Har svetten något med öfwervikten att göra?
Citera
2013-12-13, 10:55
Medlem
Ärlige Harrys avatar
Jag skulle satsa mina pengar på Alice Babs. Många tycks tro att otränad och överviktig är samma sak. Så är det inte.
Citera
2013-12-22, 11:32
Medlem
sonicyouthzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Edward lär tydligen cykla till jobbet iaf. Mannen har en stor kroppshydda, han har även likt Leif GW med sig en svett-trasa vid tv uppträdanden. Har svetten något med öfwervikten att göra?
Jag har svårt att tro att han cyklar till jobbet. Möjligt i någon tv vinjett, men annars åker han bil/taxi
Citera
2013-12-22, 17:49
Medlem
NorthSNKRs avatar
Fredrik Wikingsson är inte heller den vältränade typen... Filip Hammar som nämnts tidigare i tråden verkar ju hänga rätt mkt på gym i L.A sen han flyttade dit... tar dock taxi dit
Citera
2013-12-23, 16:52
Medlem
Babben Larsson är smått otränad
Citera
2013-12-23, 17:09
Medlem
Teargardens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthSNKR
Fredrik Wikingsson är inte heller den vältränade typen... Filip Hammar som nämnts tidigare i tråden verkar ju hänga rätt mkt på gym i L.A sen han flyttade dit... tar dock taxi dit

Fast om man ska tro deras Pod så springer Fredrik nästintill varje dag.
Citera
2025-04-26, 17:42
Avstängd
JohanSverkerssons avatar
Jonathan Unge ligger högt på listan.
Citera
2025-04-26, 18:00
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LobotomeradEC
Babben Larsson är smått otränad

Striden står mellan Babben Larsson och Johanna Nordström. Vem flåsar högst när den lufsar fram i TV-studion?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in