2003-08-20, 13:37
Administrator
admins avatar
Rogge_slugg är en tramspelle, med massor av konton (p, Mizta, Brazzeman, Peter_eriksson, FLAVE__ osv.)

Rogge_slugg saknar talang att debattera, och skriver en massa nonsensinlägg här. Sånt har vi ingen användning för här, så Rogge_slugg är nu bannlyst.

Ett misstag från någon av hans andra alias (Mizta, p etc) och jag sätter upp en IP-bann direkt. Skärp dig!!!!

admin
Citera
2003-08-20, 14:26
äldre konto (old)
Ej medlem
Tycker att han redan förtjänar en bann. Men du avgör.

Fint klockslag du skrev inlägget på. 13:37
Citera
2003-08-21, 03:15
äldre konto (old)
Ej medlem
VA 8O Snackar ni om mig? Jag är definitivt inte Rogge eller Mitzva eller nå´n av de andra. Och det blir antagligen olika IP-nummer på mina inlägg eftersom jag använder olika datorer, inte sällan offentliga. Jag ska be att få ett PM från Admin med vilket IP-nummer det gäller så jag kan se varifrån jag inte ska posta då.
Citera
2003-08-21, 12:51
äldre konto (old)
Ej medlem
p blev juh medlem redan den 14 maj 2002... postar du från några offentliga datorer?
Citera
2003-08-21, 14:32
äldre konto (old)
Ej medlem
hahahaha, vilket snubbe admin nu är får ni se.
Han börjar likna securion lite väl mycket, i jakten på billy_jet döms oskyldiga, hot utfärdas till folk som inget gjort.
Admin kommer antagligen aldrig sluta hetsjakten på b_j.
Många oskyldiga har redan strukit med, hoppas att det blir fler, det är inte mitt fel att admin är en som skiter i alla andvändare.
Citera
2003-08-21, 14:32
äldre konto (old)
Ej medlem
Tja Admin

Kan hålla med om att roggeslugg saknade både vett och sans. Bra av dig att göra dig kvitt med han Däremot är jag mizta och ingen annan det kan jag garantera dig kära admin. Att du har misstagit mig för Brazzeman Peter_Eriksson Flave osv kan bara beskrivas som rent slarv. Det måste givetvis avfärdas,. Finns det ingen funktion som kollar ip så du kan skillja mig ifrån de andra rötäggen som bara förstör inne på detta forum??
Citera
2003-08-21, 14:34
Medlem
Securions avatar
[color=red]"Billy_jean" och "mizta." är samma person. (dvs Billy_jet)[/color]
Citera
2003-08-21, 14:44
äldre konto (old)
Ej medlem
Securion

Ärligt talat har du inte fattat någonting checka IP adresserna så skall du se att vi är 2 olika användare. Börjar bli trött på dina lösryckta antagande om att vi skulle vara samma person..
Citera
2003-08-21, 14:47
äldre konto (old)
Ej medlem
Securion är den person som själv skapat oss, han var så mäktig att med sin handlingskraft skapade han oss, alla de konton som ger han makt att banna vem han vill.
Vi är hans verktyg, vi är securion alli hopa.

Mörk magi, pax vobiscum, et in arcadia ego, satanismen lever, fascismen lever. 50 % av de båda sistnämnda är jag securion, ingen skall stoppa mig.
hahahhahaha
Citera
2003-08-21, 18:01
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: Rogge_slugg och hans vänner

Citat:
Ursprungligen postat av admin
Rogge_slugg är en tramspelle, med massor av konton (p, Mizta, Brazzeman, Peter_eriksson, FLAVE__ osv.)

Rogge_slugg saknar talang att debattera, och skriver en massa nonsensinlägg här. Sånt har vi ingen användning för här, så Rogge_slugg är nu bannlyst.

Ett misstag från någon av hans andra alias (Mizta, p etc) och jag sätter upp en IP-bann direkt. Skärp dig!!!!

admin

Jag känner mig manad att kliva in och kommentera det här. Jag har "känt" användare "p" ett bra tag och vi har våra duster och är inte de bästa vänner direkt men en sak jag är 100% övertygad om är att han inte har något att göra med Rogge_slugg, Mizta, Brazzeman m.fl. förutom att någon gång postat från samma dator eller i alla fall samma IP-nummer. [color=red]Användaren "p" har INTE några alias[/color]. Så de så!
Citera
2003-08-21, 18:07
äldre konto (old)
Ej medlem

Citat:
Ursprungligen postat av Mr Testher
Jag känner mig manad att kliva in och kommentera det här. Jag har "känt" användare "p" ett bra tag och vi har våra duster och är inte de bästa vänner direkt men en sak jag är 100% övertygad om är att han inte har något att göra med Rogge_slugg, Mizta, Brazzeman m.fl. förutom att någon gång postat från samma dator eller i alla fall samma IP-nummer. [color=red]Användaren "p" har INTE några alias[/color]. Så de så!

Sådär agerar en moderator värd namnet!
Citera
2003-08-21, 19:06
äldre konto (old)
Ej medlem

Citat:
Ursprungligen postat av playpen
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Testher

Sådär agerar en moderator värd namnet!

Håller med, en moderator som kan skilja på sak och person
Heder åt Mr Testher
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in