Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2009-01-02, 12:07
Medlem
dra ner på alkoholen då det varit alldeles för mycket då man väl druckit och sedan inget kokain och liknande. det som jag nog står kvar vid är CB som jag då bara tänker ta någon gång ibland, kanske 5 gånger i halvåret. Jag behöver komma ur så kallade fel umgänge och ta tag i mitt liv
Citera
2009-01-02, 12:40
Medlem
purezones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaaaa
Tror han menade din formulering ang snuset , fattar inte det dock .

kolla citatet en gång till så ser du.. och vad förstår du inte med att man drar ner för att sedan sluta snusa helt?
Citera
2009-01-02, 12:52
Medlem
zodsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whattafakk
Tjo!
Nu så här vid årsskiftes tider brukar folk ge löften o grejja så ja undrar om ni ska ge några ang. erat droganvändande? Behöver inte bara vara "ska sluta"-löften o så..

Mitt är iallafall att när ja ska iväg o gå en ky-utbildning i en annan stad i ca ett halvår, då ska ja ge fan i tjacket helt o hållet.. Vill verkligen lära mej nåt nytt och va klar i skallen.. Och vill heller inte riskera att nån jävel ska ana nåt bli sparkad ur utbildningen osv. Det lär nog gå rätt bra.. Är inget sprutare lr toktjackpunadre. Ska bli skönt o komma bort en sväng o lugna ner kropp o själ lite

Jag vill inte kalla det ett nyårslöfte för då kommer det säkert bara brytas

Men ska hålla mig ifrån cannabis, benso, tram osv januari ut. Kaffe och tobak är FFA och 1 gång får jag dricka mig berusad på alkohol. Kanske inte så jättestor grej men det kommer ge mig lite perspektiv på saker och ting iallafall.

Gott nytt år på er!
Citera
2011-01-01, 21:32
Medlem
NaturalBornChillers avatar
Jag har lovat mig själv att sluta med flödder helt och hållet. Hänt så mycket dåligt så....
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in