Jag tycker att det med inte snuten skall göras.
De borde polisanmäla han admin som skrev det med polisen, sen tog han bort det själv.
Jag förstår inte varför det sitter folk här inne och skriver en massa som dom sen själva raderar, själv tycker jag att han admin skall polisanmäla sin egen hjärna, varför skall han polisanmäla så många personer, det skulle jag själv aldrig göra ju.
Någon som tycker att de borde kicka bort han admin han styr väl fan inte här inne.
PS, hur raderar jag mina egna inlägg som admin gjorde, jag vill ändra flera saker jag skrivit, för att de har lurat mig en massa. Tycker att flashback borde skicka ut såna lortar som bara förstör och pratar om polisen.
Nä man skall ju inte kunna klona namnen, då kan alla ha samma namn och skriva en massa skit, som han admin som snor andras.
Är det såna hackare som klonar namnen så borde man kicka ut dem så att de får vara i sina datorer för sig själv.
VArför kan man klona andras namn, det borde flashback inte tillåta, tycker att flashback borde bestämma här bättre, så inte det kommer en massa ungar och klonar namnen och förstör.