2003-08-20, 11:36
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag tycker att det med inte snuten skall göras.
De borde polisanmäla han admin som skrev det med polisen, sen tog han bort det själv.
Jag förstår inte varför det sitter folk här inne och skriver en massa som dom sen själva raderar, själv tycker jag att han admin skall polisanmäla sin egen hjärna, varför skall han polisanmäla så många personer, det skulle jag själv aldrig göra ju.

Någon som tycker att de borde kicka bort han admin han styr väl fan inte här inne.

PS, hur raderar jag mina egna inlägg som admin gjorde, jag vill ändra flera saker jag skrivit, för att de har lurat mig en massa. Tycker att flashback borde skicka ut såna lortar som bara förstör och pratar om polisen.
Citera
2003-08-20, 12:07
äldre konto (old)
Ej medlem
Det var inte admin som hade polisanmält heller utan någon som gjort en "klon" på admin kontot.
Var lite mer uppmärksam så hade du upptäckt det själv.
Citera
2003-08-20, 12:08
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pirayan
Det var inte admin som hade polisanmält heller utan någon som gjort en "klon" på admin kontot.
Var lite mer uppmärksam så hade du upptäckt det själv.

Bry dig inte, han pratar med sig själv...
Citera
2003-08-20, 12:09
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag har också slutat bry mig....
Citera
2003-08-20, 12:11
äldre konto (old)
Ej medlem
pirayan

Nä man skall ju inte kunna klona namnen, då kan alla ha samma namn och skriva en massa skit, som han admin som snor andras.
Är det såna hackare som klonar namnen så borde man kicka ut dem så att de får vara i sina datorer för sig själv.
VArför kan man klona andras namn, det borde flashback inte tillåta, tycker att flashback borde bestämma här bättre, så inte det kommer en massa ungar och klonar namnen och förstör.
Citera
2003-08-20, 12:15
äldre konto (old)
Ej medlem
Kära Rogge_Slugg - hur mår du EGENTLIGEN?
Citera
2003-08-20, 12:40
äldre konto (old)
Ej medlem
rogge:

admin = admin på forumet
admin, = klonen som sabbade

admin kan väll inte skapa 120 användarkonton med olika variationer på sitt namn bara för att slippa detta.

om man verkligen läser ordentligt innan så kan man även lägga märke till att admin, var lärjunge och reggad inom 24 h och har postat ca 10 inlägg.

mvh
Überlord

AKA:
.Überlord
Überlord.
,Überlord
Überlord,
.Überlord.
.:Überlord:.
......Überlord.......
.,.,.,Überlord.,.,.,
*Überlord*
Überlord:
Uberlord
Überlord.:'''¨¨''':.....
Citera
2003-08-20, 12:54
äldre konto (old)
Ej medlem
überlord: Strunta i honom. Securion förklarade i en annan tråd att han egentligen är Mizta.
Citera
2003-08-20, 12:56
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
überlord: Strunta i honom. Securion förklarade i en annan tråd att han egentligen är Mizta.

jaha. det är upfattat. skall nog spamma honom via PM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in