Hallo alla visste inte riktigt var jag skulle posta detta så de fick bli här. jag har sedan två månader tillbaka lidigt av en del panikångest, har varit på läkarundersökning och dom hittade inget utan sa att de var panikångest. Två veckor efter de första anfallet bestämde jag mig för att sluta snusa. har haft en del återfall av snusen men har vatt helt fri nu i två veckor. Men för att komma till saken, det känns som att min verklighetsuppfattning har blivigt helskum, när jag tittar på något så känns det som att titta på en film som att jag skulle vara inne i en glasbubbla, det känns även som att mina tankar far runt i 500km/h, jag har även blivigt väldigt filosofisk, tänker ständigt på vem jag är, varför jag finns, vad är verklighet, håller jag på att bli galen, känner mig delad, går ständigt och pratar med mig själv i huvudet, varför ser världen ut så som den gör, känns som allt är meningslöst för allt är ändå bara atomer och de ljus vi ser är bara vibrerande energi. allt känns grått, meningslöst, kallt och ovekligt Alla dessa tankar skrämer mig men jag kan ändå inte sluta tänka på dom
. man har ju hört att nikotin ska fungera lite som en psykofarmaka, så kan alla dessa tankar och extra ångest bero på mitt snus stopp eller håller jag bara på att bli knäpp eller något annat? jag har även läst att många kommer till detta stadiet i min ålder (18-20) att världen tappar sin mystik osv. så kommer jag nånsin att kunna glömma detta och gå vidare? just nu känns de nämligen inte som de
. man har ju hört att nikotin ska fungera lite som en psykofarmaka, så kan alla dessa tankar och extra ångest bero på mitt snus stopp eller håller jag bara på att bli knäpp eller något annat? jag har även läst att många kommer till detta stadiet i min ålder (18-20) att världen tappar sin mystik osv. så kommer jag nånsin att kunna glömma detta och gå vidare? just nu känns de nämligen inte som de