2003-08-20, 12:02
äldre konto (old)
Ej medlem
Jo men att försöka snacka vett med Roggeslugg verkar vara mer eller midre lönlöst ty han förstår inte de enklaste begreppen eller vanlig logik. Jag avisar han som en oförstående 13 åring som kommit fel helt enkelt
Citera
2003-08-20, 12:03
Medlem
Securions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
Kan nån som orkar sätta ihop ett PM till rogge_slugg och förklara hur forumet funkar och den senaste tidens röra? Skulle göra det själv men lunchen känns mer lockande.

Rogge_slugg och Mizta. är samma person.
Citera
2003-08-20, 12:04
äldre konto (old)
Ej medlem
LOL samma person vilket hån....
Citera
2003-08-20, 12:08
äldre konto (old)
Ej medlem
securion, stic vi gillar inte dig och poliserna, det skall inte finnas två av samma namn, dom borde ändra det och inte tillåta att två kan ha samma namn, då fattar man inte vem som är vem, som du inte fattade vad du själv sade och snackade med dig själv.
Tycker att dom borde kicka ut de som snor andras namn, jag vill inte att man skall kunna ha samma namn som andra, då kan man ju inte fatta vemj som är vem.

Jag vill vara den enda rogge_slugg, ingen skall sno mina namn. Inte ens poliserna
Citera
2003-08-20, 12:37
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Securion
Citat:
Ursprungligen postat av snapcase
Kan nån som orkar sätta ihop ett PM till rogge_slugg och förklara hur forumet funkar och den senaste tidens röra? Skulle göra det själv men lunchen känns mer lockande.

Rogge_slugg och Mizta. är samma person.
Hmmm, misstänkte nåt sånt. Skulle du kunna klargöra en sak Securion? Är det samma IP som legat bakom billy_jet/mizta/securion./admin,/rogge_slugg och antagligen 27 nick till som jag missat?
Citera
2003-08-20, 12:42
äldre konto (old)
Ej medlem
Men förinihelvete för fan.
Är det kul att spamma sönder varenda tråd här?

Finns det inget bättre att göra av din tid, Rogge_slugg/mizta./etc eller vad du nu kallar dig?

Väntar gladeligen på vBulletin så att vi kan slippa sånt här.
Citera
2003-08-20, 12:47
äldre konto (old)
Ej medlem
Vad är det för funktion i vBulletin som stoppar det hela?
Är det nån ignore-knapp eller går det att göra baning baserat på något annat än IP?

Mvh Q
Citera
2003-08-20, 15:26
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quektima
Vad är det för funktion i vBulletin som stoppar det hela?
Är det nån ignore-knapp eller går det att göra baning baserat på något annat än IP?

Mvh Q

Du har en funktion som heter "Edit Ignore list", där lägger du bara till användarnamnet på de du inte önskar se...

Om du reggar dig på zatzy... http://forum.zatzy.com/
så kan du se hur det ser ut här...
http://forum.zatzy.com/member2.php?s=&action=viewlist&userlist=buddy
Citera
2003-08-20, 20:48
äldre konto (old)
Ej medlem
Där spårade denna tråd ut.. Inte ens hälften av dessa inlägg har med öppnandet av ett relations/samlevnadsforum att göra.. Skärp er!
Citera
2003-08-20, 22:15
äldre konto (old)
Ej medlem
Ett relations/samlevnadsforum har potential, tycker jag låter som en utmärkt idé.
Citera
2003-08-20, 22:29
äldre konto (old)
Ej medlem
Vem ska man PM:a för att få ett sådant forum här på FB?
Citera
2003-08-21, 00:33
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomBombadill
Vem ska man PM:a för att få ett sådant forum här på FB?

Admin kanske? Men du, har du inte gjort tillräckligt redan genom att framföra din åsikt här? De é bara att vänta och se..

-Laura
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in