Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-12-26, 20:54
  #1
Medlem
kaff1s avatar
Sibas sida ligger nere så min fråga är börjar den imorgon (lördag den 27) ? eller började den idag?
Citera
2008-12-26, 20:56
  #2
Medlem
Traashs avatar
Sibas rea började igår torsdag.
Citera
2008-12-26, 21:03
  #3
Medlem
kaff1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traash
Sibas rea började igår torsdag.

okej tack så mkt för svaret.
Citera
2008-12-26, 23:36
  #4
Medlem
Svensson181s avatar
Dum fråga, det står att det är "överbelastning".. men så är det väl egentligen inte? bara vill att folk ska komma till affären istället? Hur som helst stör jag mig som fan att sidan är nere, inte en chans att jag kommer besöka siba på rean...
Citera
2008-12-26, 23:45
  #5
Medlem
Salamins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svensson181
Dum fråga, det står att det är "överbelastning".. men så är det väl egentligen inte? bara vill att folk ska komma till affären istället? Hur som helst stör jag mig som fan att sidan är nere, inte en chans att jag kommer besöka siba på rean...

Precis vad jag funderade också. Klockan är snart midnatt o sidan är fortfarande överbelastad?! Skulle inte tro det va. Härligt hur de tror att sina kunder är idioter.
Citera
2008-12-27, 01:02
  #6
Medlem
ochsås avatar
I torsdags kom jag varken in på onoffs hemsida eller på sibas. Jag blir så lack på skiten, jag satt och surfade runt lite, båda sidorna fungerade, jag gick på toa, kommer tillbaka och ingen av dem fungerar, men elgiganten funkade fortfarande.
Citera
2008-12-27, 05:36
  #7
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ochså
I torsdags kom jag varken in på onoffs hemsida eller på sibas. Jag blir så lack på skiten, jag satt och surfade runt lite, båda sidorna fungerade, jag gick på toa, kommer tillbaka och ingen av dem fungerar, men elgiganten funkade fortfarande.

NetOnNet går inte att logga in på just nu, synd jag som hade plockat ihop en sådan grym vagn med billiga leksaker.

Märkligt, de verkar inte vilja sälja några prylar alls på nätet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback