Igår var det som bekant den 25 december och som alla vet är det då tradition att man går ut och slår hatt. Ett problem är att då att det lätt kan hända olyckor när man är lite mer än salongsberusad.
Det som hände var att någon tappat en glasflaska i vår portgång så att det nu ligger en massa glassplitter i gången man tar för att komma in och ut från vårt hus.
Eftersom ingen tagit bort det nu på eftermiddagen så kände jag mig föranledd att komponera en s.k. "arg lapp".
Jag funderar dock på om jag varit töntig eller inte så jag tänkte visa er lappen.
Konstaterandet att det var glas i porten, efterkontrollen att glaset fortfarande låg kvar, lapp skrivandet och uppsättnandet av densamma samt samt grubbleriet innan denna tråd skrevs har kostat väldigt mycket tid.
Konstaterandet att det var glas i porten, efterkontrollen att glaset fortfarande låg kvar, lapp skrivandet och uppsättnandet av densamma samt samt grubbleriet innan denna tråd skrevs har kostat väldigt mycket tid.
Varför inte sopa upp det själv?
Jag äger ingen sopskyffel och min dammsugarsladd räcker inte ut till gången. Jag kan fota den med om du vill se hur det ser ut...
Varför inte sopa upp det själv?
Klart fan han inte skalls städa upp andras skit? Nej, folk kan fan lära sig att städa efter sig själva.