2008-12-27, 05:26
Medlem
Coffe_K4n0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sprutnik
Fel. Det kallas för äktenskapsbrott.

Exakt, och i ett parförhållande så är det ju som bekant bara ett "misstag". Man "RÅKADE" knulla snett.
Citera
2008-12-27, 15:07
Medlem
TS... Ärligt talat..
Creds till dig...

Alla borde bara tänka sig läget..
Man har det skitbra med sin partner..
Älskar varandra o allt..

Det man inte vet är att partnern är otrogen..
skulle du inte tycka det var bra om partnerns kompisar sa till dig det då?

Kommer du till Thailand (där ja e atm) så får du en öl för det här..
sen får du en till pga trubblet med o resa hit.
Citera
2008-12-27, 15:12
Medlem
LD50s avatar
Precis som Coffe_K4n0n skriver så hade det garanterat varit en annan attityd i tråden om det hade varit en tjej som ständigt hånglade upp andra killar på krogen medan hennes pojkvän satt hemma.
Då hade det varit helt rätt att sätta dit den kåta lilla slynan... Patetiskt...

Men skönt att se att det trots allt finns ett fåtal användare med ryggrad.
Citera
2008-12-27, 16:55
Medlem
Bensos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LD50
Precis som Coffe_K4n0n skriver så hade det garanterat varit en annan attityd i tråden om det hade varit en tjej som ständigt hånglade upp andra killar på krogen medan hennes pojkvän satt hemma.
Då hade det varit helt rätt att sätta dit den kåta lilla slynan... Patetiskt...

Men skönt att se att det trots allt finns ett fåtal användare med ryggrad.

Du missar lite poängen. Det handlade aldrig om könet, utan om vänskapen och relationen.
Citera
2008-12-27, 17:16
Medlem
lovejoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av casdeff
Man är inte otrogen sålänge man inte är gift. Tänk på det innan ni golar ner era bästa vänner!

OK, så man får vara otrogen (förlåt, "inte trogen") när man enbart är tillsammans?
Citera
2008-12-27, 17:20
Medlem
feed-mes avatar
Jag säger detta kort:
Du gjorde helt rätt och jag skulle kanske vara lite orolig men jag skulle inte ha dåligt samvete
Citera
2008-12-27, 17:55
Medlem
Ts kompis är en pussy för att han ät otrogen. Ts är nu en pussy för att han skvallrar.
Ts kompis flickvän är däremot en kuk.
Citera
2008-12-27, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av affex
Ts kompis är en pussy för att han ät otrogen. Ts är nu en pussy för att han skvallrar.
Ts kompis flickvän är däremot en kuk.
Kunde inte sagt det bättre själv..
Citera
2008-12-27, 20:21
Medlem
Battery6s avatar
Om nån jag kände bra höll på att ragga upp andra brudar då han själv var i ett förhållande skulle jag slagit han på käften i hopp om att han "kommer till sina sinnen" och tar upp det med sin flickvän hellre än att skicka en bild på han som hånglar med en annan.
Citera
2008-12-28, 13:20
Medlem
zpiffs avatar
Skål på dig TS!

TS gjorde helt rätt, var TS kompis inte mer kompis än att han höll på och snodde raggen, trotts att de hade talat om det tidigare och att han var otrogen. Det är ingen riktig polare, det är en gris och sådana ska ha skit!

Jag skulle bjuda TS på en bira om jag träffade honom.

Till er andra som snackar om gola, tagga ner för fan!
Sätt dig själv i tjejens ställe, vore det bättre att hon fick veta av killens rundknullande genom att hon fick någon mindre rolig sjukdom, typ herpes?
Citera
2008-12-28, 15:30
Medlem
myrornaskrigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocos
Håller med. Du borde berättat att du tänkte tjalla och därmed gett din bästa vän chansen att faktiskt vara ärlig själv. Tjejen hade nog mått bättre av att hennes pojkvän själv hade kört raka puckar i alla fall i långa loppet. Jag skulle själv uppskatta det när tiden hade läkt såren... Istället för som i mitt eget liv fått reda på otrohet från annat håll...

Instämmer med föregående talare! En avslöjad otrohet påvisar för den bedragne att kan min partner ljuga om en sak kan samma person lika gärna ljuga om allt annat och på misstroende bygger man inga solida relationer
Citera
2008-12-29, 06:49
Medlem
TS: Starkt gjort!
Vill jag att mina vänner ska berätta för mig om min partner strular runt? Ja.
Då får jag tamejfasiken göra samma sak åt mina vänner. (Som man behandlar andra...) Jobbigt och icke alls lätt men det enda rätta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in