2008-12-25, 14:03
Medlem
mats.nystroms avatar
Hej!
har under en längre tid stört mig på alla de "Gissa"-trådar som finns på forumets olika delar.
Det är allt från "Gissa filosofen" till "Gissa bajset".

I min mening är det rena ploj-trådar som passar bäst i LB. Eller rättare sagt som endast passar i LB.

Har kollat genom ett helt gäng för att se om det i något enda fall faktiskt förekommer ett underlag för debatt, som till exempel "Gissa författaren - vilket verk tycker du är det intressantaste och varför?".
Men icke!

Så länge man vill ha posthoreri eller en massa one-liners som sabbar sökfunktioner (jo, det är mest därför jag är irriterad...) så är det ju OK med trådar som dessa. Men inte annars.

Vad säger ni övriga? Har "Gissa"-trådarna något existensberättigande i sin nuvarande form och plats? Och i sådana fall - varför?
Senast redigerad av mats.nystrom 2008-12-25 kl. 14:25.
Citera
2009-01-07, 12:28
Medlem
mats.nystroms avatar
Tydligen en fullständigt ointressant frågeställning.

Då kanske man kan dra slutsatsen att LB inte behövs eftersom trådar som dessa får finnas kvar på FBs öppna del.

/Surpitten
Citera
2009-01-07, 12:36
Bannlyst
Jodå håller faktist med dej, fruktansvärt trött på alla quiz-trådar och liknande. Förstår inte varför dom blev kvar när alla "vilka kör på/puffar på-trådar flyttades till LB.
Citera
2009-01-07, 16:14
Medlem
Ful Fisks avatar
Alltså en tråd som denna: https://www.flashback.org/showthread.php?t=382551 skulle ju knappst bli långlivad i laidback. Överhuvudtaget känns inte inlägg som detta:

speciellt laidback.

Dock så finns det ju en poäng när det gäller lite bredare intressen som musik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in