Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2003-08-19, 14:13
äldre konto (old)
Ej medlem
Bye, bye. Ingen bryr sig om vad du tycker.
Billy-Jet [IP: 194.18.163.40] är nu raderad och bannlyst.

admin
Citera
2003-08-19, 14:34
äldre konto (old)
Ej medlem
*bjubb* *bjubb* *bjubb*
Ska du springa hem till mamma och gråta nu?

Hej då!
Citera
2003-08-19, 18:26
äldre konto (old)
Ej medlem
Vem är/var Billy Jet och vad har han gjort?
Citera
2003-08-20, 11:12
äldre konto (old)
Ej medlem
Quektima, jag tror att billy_jet gråter mycket över detta.
HAn är ju omogen och en idiot, det har bara tillfört skit till forumet.
Bland annat kallade han en snubbe för fähund.

Jag tycker att ni borde polisanmäla alla dessa snubbar som admin påpekade.
Jag tycker du skall hålla käften förstår inte varför du är kvar, du skulle ju polisanmälas enligt admin.
Fattar inte varför det finns så barnsliga rumpor på forumet, stick härifrån nu.
Hoppas de polisanmäler dig.
Citera
2003-08-20, 11:16
äldre konto (old)
Ej medlem
Roggeslugg

Jag tror du har gått på misstaget att förveckla admin med admin, det är inte samma användare juh. Varför klankar du ner på billy?Billy har ett gott hjärta och menar väl inerst inne även om han har en tendens att trampa i klaveret in emellan. Roggeslugg du verkar vara lynning och oförstående.. Skriv sansade och seriösa inlägg i debatten för allas trevnad tack!!
Citera
2003-08-20, 11:21
äldre konto (old)
Ej medlem
Svar till Asmodeus

Billy_Jet var en kontroversiell och tillika politisk dissident på detta forum. Hans inlägg kritiserades av många ocvh rosades av få. Men han hade sin lilla trogna skara med hängivna anhängare. Exakt varför han blev utslängd råder det delade meningar om men jag skulle tro att det var sen han kom på fot med en av moderatorerna på detta forum.
Citera
2003-08-20, 11:28
äldre konto (old)
Ej medlem
Mista.

Ja jag har ändrat uppfatning nu, billy jet verkade vara en stor kille, det verkar som om en massa snorungar håller på och fular sig, jag läste ett brev som kom från billy jet, där stod en massa om att han hade bett om att inte smutsa ned hedeer och att han respekterade en massa skit.
Så kom den idioten admin och tog bort det plus sitt eget han själv skrev, tack för att du varnade mig för admin när han raderar sig själv, det var ett sjukt inlägg med polisanmälningen, han admin är ju helt CP-störd som skriver så och sen tar bort det så ingen skall kunna se vad för skit han sa.
Det som billy jet skrev verkade ju inte vara så olagligt, han pratade om förlåtelse och sånt skit.
Tror att det är admin som är dum i huvudet. Dom borde kicka han så han inte kommer tillbaka.
PS, hur raderar man sina egna inlägg?? jag vill ändra mig om billy jet
Citera
2003-08-20, 11:44
Medlem
Securions avatar
Kanske Admin kan ta bort den här lallande idioten som sitter och pratar med sig själv?
Jag tror alla kan gissa sig till vem det är som är tebax...

Se även till att ta bort hans "Admin," konto som han har skapat.
(OBS "," efter användarnamnet)
Citera
2003-08-20, 11:48
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag tror bestämt att någon lider av allvarlig schizofreni eller så kanske det snarare är ett fall av multipla personligheter.
Börjar nästan bli roande

Mvh Q
Citera
2003-08-20, 11:49
äldre konto (old)
Ej medlem
"Vilka" är det som snackar med säg själva?
Citera
2003-08-20, 11:50
äldre konto (old)
Ej medlem
Som sagt...
Citera
2003-08-20, 11:52
äldre konto (old)
Ej medlem
du förresten, du snackade ju en massa med dig själv innan, när du sa en massa som du själv sagt och sen svarade du med en massa konstiga saker. Du sade en massa citater och snackade om han mistar och hans dumma polare, sen sade du en massa saker till dig själv.
Du pratar ju en massa med dig själv, man skall ju inte sitta två kompisar på samma member då fattar ju inte jag vad du skriver

Ja ta bort han admin jag tyckler inte om poliser och sådana som förstör.

PS, berätta hur man raderar sina egna inlägg, som admin gjorde. Jag vill ta bort vissa saker som jag skrev innan, tycker inte att de skall stänga forumet och öppna ett annat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in