2008-12-24, 12:22
Medlem
Tjoflöjt, och God Jul.
Om jag gör en återställning med hjälp av recoverypartitionen, raderas mina andra partitioner då? Sitter på en HP dv6-serien, en hårddisk uppdelad i tre partitioner (C, D, Recovery). Har ingen lust att tappa innehållet på D-disken.
Tack på förhand.
Citera
2008-12-24, 14:30
Medlem
Endast den partion där du har operativsystemet formateras. Som jag tror i ditt fall c:

Alltså inte d: och recoverypartionen!

God Jul!
Citera
2008-12-24, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bjorne71
Endast den partion där du har operativsystemet formateras. Som jag tror i ditt fall c:

Alltså inte d: och recoverypartionen!

God Jul!

Var inte så tvärsäker på det. På min sopades hela disken ren, utom recoverypartitionen. Alltså alla andra partitioner på samma fysiska disk försvann.
Citera
2008-12-24, 14:40
Medlem
Ok, sorry om jag är fel ute.

På min Hp DV-7 så är det bara c: som drabbas vid recovey. Kan det ha att göra med om man har en stor disk som är partionerad till 2 och om man har två diskar i burken? Ingen aning!

Utgick bara ifrån hur det är för mig, så ta det försiktigt med tanke på föregående talares inlägg!
Citera
2008-12-24, 14:43
Medlem
Raggrunks avatar
Har en pavilion dv9..., och kan bara bekräfta det peterlan skiver
Citera
2008-12-24, 14:44
Medlem
Ja, jag säger inte att du har fel. Det jag menar är att det kan vara olika på fabrikat. Men för att TS ska vara säker så rekommenderar åtminstone jag att han kopierar det han vill ha kvar till en annan disk utifall det blir som för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in