2026-08-22, 22:41
Medlem
picapicans avatar
Tycker det är för många danspar. Orkar inte sitta och följa 10 stycken. Det blir för långrandigt. Det försvinner i och för sig ett par nästa vecka, men även 9 är för många. Två timmar långt och massa reklam, phu!
Citera
2026-08-22, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Musikopp
Efter en koll på avsnittet tycker jag ändå MW sköter sig bra. Saade kunde klivit av i år, för mer än tre domare behövs inte.

Salming är min favorit hittills.

Jag tyckte Lisa Borg var bra, och han träningskillen. Även fast jag knappt vet vem någon av dem är, har bättre koll på idrottarna. Salming var bra också och Northug är kul att han är med. Så dålig var han inte heller men som sagt de ska ju göra tv.
Citera
2026-08-23, 18:19
Medlem
Jag kommer heja på Marianne då det är spännande hur det går för dom äldre, hejar även på Laki. Dock blev jag lite besviken på Lilla Al-fadji, risken finns att han åker nästa vecka. Kanske Julia. Så här tror jag:
10: Lilla Al-fadji
9: Julia Franzén
8: Christer Fuglesang
7: Marianne Thörnblom
6: Bianca Salming
5: Lisa Borg
4: Martinus Gumessen
3: Petter Northug
2: Ludwig Blomqvist
1: Lovia ''Laki'' Karlsson
Marianne sätter jag på 7e plats för det så bra gick det för både Johannes Brost och Suzanna Axell, jag tror inte hon åker för att folk genuint gillar och det kan ta en långt. Så kändes det inte med Ewa Fröling 2016.
Citera
2026-08-23, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbaker95
Jag kommer heja på Marianne då det är spännande hur det går för dom äldre, hejar även på Laki. Dock blev jag lite besviken på Lilla Al-fadji, risken finns att han åker nästa vecka. Kanske Julia. Så här tror jag:
10: Lilla Al-fadji
9: Julia Franzén
8: Christer Fuglesang
7: Marianne Thörnblom
6: Bianca Salming
5: Lisa Borg
4: Martinus Gumessen
3: Petter Northug
2: Ludwig Blomqvist

1: Lovia ''Laki'' Karlsson
Marianne sätter jag på 7e plats för det så bra gick det för både Johannes Brost och Suzanna Axell, jag tror inte hon åker för att folk genuint gillar och det kan ta en långt. Så kändes det inte med Ewa Fröling 2016.
Ingen här verkar förstå hur många och trogna fans martinus har…. Han kommer vinna med hästlängder hur han än dansar
Citera
2026-08-23, 23:33
Moderator
Dr Kings avatar
Att Kribba Fylleslang har kunnat sälja ut sig till detta är en gåta. Har pengarna från astronauttiden redan börjat sina eller är det hans dagliga drickande som gräver djupa hål i kassan
Citera
2026-08-27, 16:10
Medlem
https://nyheter24.se/noje/tv/1508229-lets-dance-anmals-for-det-edvin-gjorde-helt-fruktansvart
Citat:
Anmälaren Johan skriver i sin anmälan:

"Att programledaren Edwin Törnblom flertalet gånger lägger handen på insidan av låret på en av bröderna från Marcus & Martinus. Det var Marcus som satt i publiken som Edwin intervjuade helt fruktansvärt. Hade en straight kille gjort så på en tjej hade han blivit avstängd och anmäld. Men när en öppet homosexuell man gör ngt sådant "kommer han undan" med det. Man såg hur obekväm Marcus blev och det såg väldigt illa ut i tv som sänds ut till väldigt många barnfamiljer, skriver han
Citera
2026-08-27, 22:17
Medlem
Lets dance har blivit betydligt sämre!!!.

Hamas sympatisör i juryn

Massa influencers som deltar som man aldrig hört talas om

Vilka blir ett par i år tro?
De hetaste är i såfall Salmings dotter och hennes dansare Hugo.
Citera
2026-08-28, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattgroda
Lets dance har blivit betydligt sämre!!!.

1. Hamas sympatisör i juryn

2. Massa influencers som deltar som man aldrig hört talas om

Vilka blir ett par i år tro?
De hetaste är i såfall Salmings dotter och hennes dansare Hugo.
1. Det känns nästan som standard i SVT numera, att hylla Hamas och avsky judar ☹️ Inget oväntat i Sverige 2026.

2. Det är ju mest äldre som tittar på TV numera, så det borde vara äldre tittare man vill locka. Hur många av dem känner ens till det helt värdelösa yrket influencers? Här har man ju tänkt så mycket fel att det nästan blir komiskt.
Citera
2026-08-28, 16:57
Medlem
SodaFointains avatar
Idag ska de norska deltagarna ha sorgeband
Citera
2026-08-28, 19:53
Medlem
Tittare program på tv: 760 tusen tittare
Tittare på play: 156 tusen på fredagen
Tittare på play lördag: 81 tusen
997 efter helgen, ett absolut godkänt för att vara tv 2026.
Citera
2026-08-28, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbaker95
Tittare program på tv: 760 tusen tittare
Tittare på play: 156 tusen på fredagen
Tittare på play lördag: 81 tusen
997 efter helgen, ett absolut godkänt för att vara tv 2026.
I mina öron låter det otroligt lite? Hur står sig dessa siffror till andra folkkära program?
Citera
2026-08-28, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverigesstoltvjjbh
I mina öron låter det otroligt lite? Hur står sig dessa siffror till andra folkkära program?
Mello lever väl på vanlig tv men då har det funnits väldigt länge (och public service) och tv4 har tappat väldigt länge och då är nära miljonen bra. Så klart behövs ett stort intresse på deltagare för att locka publiken och då är det viktigt att tv4 styr upp detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in