2018-03-31, 02:42
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zer0Shit
Haha. Det är ju upp till juryn och svenska folket att rösta. Juryn ger med sina poäng en liten fingervisning till svenska folket. Hade britt fått full pott av juryn idag hade hon med all sannolikhet fått fler röster också.

z
Tror faktiskt juryn var blind! Martinas dans var det mest dåliga och hade minst känslomässig närvaro!
Så mycket PK i tv4, juryn sög! PK.. Martina var sämst!
Citera
2018-03-31, 04:53
Medlem
InflatableBoppos avatar
Hur kan Martina Haag ens få vara med i Let's Dance? Martina Haag är dömd för misshandel av en gravid kvinna. Vidrigt

(FB) Martina Haag dömd för att ha misshandlat gravid kvinna på restaurang i Stockholm
Citera
2018-03-31, 06:46
Medlem
Provrorsbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InflatableBoppo
Hur kan Martina Haag ens få vara med i Let's Dance? Martina Haag är dömd för misshandel av en gravid kvinna. Vidrigt

(FB) Martina Haag dömd för att ha misshandlat gravid kvinna på restaurang i Stockholm

Helt sjukt. Speciellt efter Timell-spektaklet.
Citera
2018-03-31, 10:52
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Fast han har ju haft ett genrep på sig under eftermiddagen att fila på sina "spontana" skämt...
Självklart är en del inövat, men direkt från produktionen har jag fått berättat att det ibland blir ett litet"problem" med David då ingen vet vad han kan komma att kläcka ur sig. Detta diskuterades inte minst när Volvo gjorde en "take-over" av reklamavbrottet och det skulle påas av någon av programledarna. David fick inte det uppdraget. Men alldeles oavsett så är han väldigt underhållande.
Citera
2018-03-31, 12:24
Medlem
Lostworlds avatar
Själv finner jag David enbart irriterande med sina forcerade, tvångsmässiga "skämt" som det ska gödslas med hela tiden under programmets gång.
Det blir för mycket och tar för stor plats. Tycker inte att han är rolig överhuvudtaget.
Tyvärr verkar han ha livstidskontrakt som programledare så utbytt lär han väl inte bli.
Citera
2018-03-31, 12:42
Medlem
Hade mycket hellre sett Martina lämna än Britt.
Citera
2018-03-31, 15:58
Medlem
Citat:
Då bör hon ha valt en annan dans och inte tagit sig vatten över huvudet.

z

Får man enbart dansa vals genom hela serien?
Citera
2018-03-31, 17:17
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Får man enbart dansa vals genom hela serien?
Det skrev jag inte. Men i gårdagens program verkar det dock som att det var valfritt.

z
Citera
2018-03-31, 17:32
Medlem
Citat:
Det skrev jag inte. Men i gårdagens program verkar det dock som att det var valfritt.

z

Fast när jag tänker efter så får man nog det, Anna Book blev väl förd till lugna låtar genom hela resan.
Citera
2018-04-01, 00:00
Medlem
Zer0Shits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Fast när jag tänker efter så får man nog det, Anna Book blev väl förd till lugna låtar genom hela resan.
Mycket möjligt.

z
Citera
2018-04-01, 08:54
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Britt åkte ut, skönt. Inga gamla tanter i programmet, tack. Martina var som väntat kvällens snygging, hon kan dansa hon, inte bara stutta kring.
Citera
2018-04-01, 09:23
Medlem
Hmm, dr. krankenrot! Du borde nog uppsöka Synsam elr. liknande, martina kan verkligen inte dansa! Inte på långa vägar så bra som många av dom andra iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in