2008-12-23, 22:13
Medlem
Omnipotenss avatar
Problem med internet

Tudelidu (:

Min kära vän har nyss flyttat till en större lägenhet. Och efter flytten så har hennes internet funkat väldigt dåligt eller inte alls. Den funkar ibland och väldigt liten stund.

Det är samma router och modem inkopplat i denna lägenheten som det va i förra. Jag har testat att fabriks ställa routern och har testat och installera senaste firewire till den.
Jag har inte att testa och koppla ur routern och koppla den direkt ifrån modemet.

Det är Adsl,och routern en Zyxel P-320W

Men enda jag kan tänka mig är fel är att routern eller modemet är sönder? Kan det verkligen vara så illa?

Peace and love Omnipotens
Citera
2008-12-23, 22:48
Medlem
Bruc3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omnipotens
Problem med internet

Tudelidu (:

Min kära vän har nyss flyttat till en större lägenhet. Och efter flytten så har hennes internet funkat väldigt dåligt eller inte alls. Den funkar ibland och väldigt liten stund.

Det är samma router och modem inkopplat i denna lägenheten som det va i förra. Jag har testat att fabriks ställa routern och har testat och installera senaste firewire till den.
Jag har inte att testa och koppla ur routern och koppla den direkt ifrån modemet.

Det är Adsl,och routern en Zyxel P-320W

Men enda jag kan tänka mig är fel är att routern eller modemet är sönder? Kan det verkligen vara så illa?

Peace and love Omnipotens

Kan vara modemet som är trasigt. Ett modem är ingen större utgift. Annars kan du ringa din ISP och höra om de fått in några störningar i ditt område. Själv gjorde jag det, och fick höra att jag hade fått 143 000 fel/errors under 24 timmar..

God jul och lycka till med porrsurfandet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in