Citat:
Ursprungligen postat av
tem04
Du gjorde det bra, ofta brukar läkarna vara restriktiva, själv så höll jag på att dööö av "Illegala droger" och sidobruk av div. medel, har nu ut medicin så jag kan leva. Tyvärr har jag så innehälvete ont så jag skulle hellre vara utan medicin än ha denna värk. men jag mindes mycket väl då då jag slutade knarka och tog körkort.....som de tog av mig efter tre år....För ett enda jävla lever prov var för högt, lämnar nu prover igen för att få tillbaka det....men de slog på mig prover i 12 månader för jag uppfyllde inte de medicinska kraven. En jävla hög med extra prover för Hach (THC), Amfetamin och Alkohol för utom de standard prover som de alltid tar.
Har Nitrazepam till natten 2 st 5 mgare och 3 mg Xanor på dagen plus då Opioider för värk. Nog fungerar Flu bra som faan om man inte tagit ngn annan Benzo innan, men annars så föredrar jag Nittra för de fungerar varje ggn, vore jag du skulle jag fråga efter Fluscand för dom är exakt som de gamla Ropparna tycker jag.
Jag testade något via nätet,minns inte vad det heter ens men azhpam något, man skulle dosera via knappnåls-huvud och jag var väck i flera dagar som tur var så överlevde jag skiten.
Så jag är så nöjd med mina flunizar och vet att dom gör så jag får sova när hjärnan går på högvarv.
Grejen är att jag inte missbrukar dom, utan brukar dom men det är svårt / omöjligt att få en läkare att förstå det.
Fluscand fungerar inte på mig, men min benzo tolerans är väldigt hög, jag kan lägga mig för att sova 21.00 på tre st Flunitrazepam och vakna klockan 06.?? Och vara pigg som en lärka.