2014-05-17, 13:12
Medlem
tem04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnjoyLife2000
Varför då? Om man vill lösa upp dom är det väl bara att krossa/mortla dom till pulver i glaset innan man dricker de?
Eller be att få fluscand, de är jävligt de "Gamla Ropparna som var vita"!!!!!!
Citera
2014-05-17, 20:48
Medlem
Bertil85s avatar
Vem kom på Flunitrazepam?
Citera
2014-05-17, 21:17
Medlem
auto607989s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Vem kom på Flunitrazepam?

Hoffman-La Roche.

mvh
Citera
2014-05-17, 21:52
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av auto607989
Hoffman-La Roche.

mvh

Ok. Tack.
Citera
2014-05-23, 12:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av auto607989
Hoffman-La Roche.

mvh

Därför dom kallade dem för roche tidigare eller?
Citera
2014-05-28, 23:00
Medlem
vemvisstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tem04
Du gjorde det bra, ofta brukar läkarna vara restriktiva, själv så höll jag på att dööö av "Illegala droger" och sidobruk av div. medel, har nu ut medicin så jag kan leva. Tyvärr har jag så innehälvete ont så jag skulle hellre vara utan medicin än ha denna värk. men jag mindes mycket väl då då jag slutade knarka och tog körkort.....som de tog av mig efter tre år....För ett enda jävla lever prov var för högt, lämnar nu prover igen för att få tillbaka det....men de slog på mig prover i 12 månader för jag uppfyllde inte de medicinska kraven. En jävla hög med extra prover för Hach (THC), Amfetamin och Alkohol för utom de standard prover som de alltid tar.
Har Nitrazepam till natten 2 st 5 mgare och 3 mg Xanor på dagen plus då Opioider för värk. Nog fungerar Flu bra som faan om man inte tagit ngn annan Benzo innan, men annars så föredrar jag Nittra för de fungerar varje ggn, vore jag du skulle jag fråga efter Fluscand för dom är exakt som de gamla Ropparna tycker jag.
Jag testade något via nätet,minns inte vad det heter ens men azhpam något, man skulle dosera via knappnåls-huvud och jag var väck i flera dagar som tur var så överlevde jag skiten.
Så jag är så nöjd med mina flunizar och vet att dom gör så jag får sova när hjärnan går på högvarv.
Grejen är att jag inte missbrukar dom, utan brukar dom men det är svårt / omöjligt att få en läkare att förstå det.
Fluscand fungerar inte på mig, men min benzo tolerans är väldigt hög, jag kan lägga mig för att sova 21.00 på tre st Flunitrazepam och vakna klockan 06.?? Och vara pigg som en lärka.
Citera
2014-06-02, 11:15
Bannlyst
Vem får sånt här utskrivet egentligen?
Citera
2014-06-02, 18:31
Medlem
Creepy24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boonting

Gamla tanter med svåra sömnbesvär.. Jag fick det en gång i tiden men det var länge sedan och läkaren tog betalt svart och då fick jag vad jag ville ha annars är det nog ganska omöjligt att få utskrivet i dagens läge
Citera
2014-06-02, 19:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Creepy24
Gamla tanter med svåra sömnbesvär.. Jag fick det en gång i tiden men det var länge sedan och läkaren tog betalt svart och då fick jag vad jag ville ha annars är det nog ganska omöjligt att få utskrivet i dagens läge
Borde kanske gå till nåt ålderdomshem o fråga om man kan få en burk för 1000kr
Citera
2014-06-03, 08:47
Medlem
Citat:

Satt på kåken med en 60 årig gammal räv som haft roppar utskrivet i 30 år.
Även på anstalt (vilket är EXTREMT ovanligt) fick han 2 flunizar till natten.
Tur att jag fick alla dom av honom
Citera
2014-06-03, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Creepy24

Jag är visst en gammal tant då
Fått 100 + 20 + 20 men bara för att ta uppehåll med stilnoct så att den funkar igen.
Citera
2014-06-10, 04:32
Bannlyst
Citat:

Oftast bara äldre..nu mera är det jävligt sällsynt. Vet att det florerar äkta varianten på 2st drog-forum..men tror knappast att dom säljarna skulle vara 50+ (som oftast får det utskrivet)
hur man får tag i äkta svenska roppar nu för tiden är jäääävligt intressant faktiskt med tanke på att det är självaste xanoren som tagit över nu mera..

kan ju inte vara utrikes levererat med tanke på att det är svenska märken tänker jag..någon som vet hur man lyckas få ut flera hundra tabbs säkert tusen med..måste varit läkemedels lager rån/apoteks rån?

För ni som kan en del om det här vet hur jävligt sällsynt äkta roppar är..skriver dom ens ut sådant längre till yngre än 40-50 är ju frågan..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in