2013-09-06, 11:41
Medlem
Buttersss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Personligen blir jag ganska sänkt utav Flunitrazepam men man tenderar att vilja hitta på något och bli social och tom. kreativ på hypnotiska bensodiazepiner.

Flunitrazepam är bra, men överskattade. Lite för dyra för min smak.

Har många vänner som också blir det. Och ja, de är lite för dyra. de 'sitter i' i 6-8 timmar eller? 16-22 timmar?
Citera
2013-09-09, 21:16
Medlem
Hur länge kan dem spåras i blodet?
Citera
2013-09-09, 22:31
Medlem
Vad brukar man få betala för ca 30 st?
Citera
2013-09-10, 02:11
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Butterss
Har många vänner som också blir det. Och ja, de är lite för dyra. de 'sitter i' i 6-8 timmar eller? 16-22 timmar?
24 timmars halveringstid, de sitter lätt i hela dagen iaf.
Citat:
Ursprungligen postat av causation
Beror helt på vilken stad du bor i.
Citera
2013-09-10, 12:04
Medlem
maffiamannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Saluförs dom gamla gröna 542 i något land fortfarande?
I Grekland saluförs dom under namnet Hipnosedon, finns även generiska 2mg'are där
Citera
2013-09-17, 23:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av causation

Jag tar 40kr/st för mina.
För ett årsen kostade de 20kr/st men priserna har stigit åt helvete, stor efterfrågan och få som får ut det antar jag, vilket skapar priserna. Köp av 30 st brukar ju inte räknas som tillräckligt många för att sänka priserna. Jag gör det aldrig vid färre än 100st.

Ha det!
Annica
Citera
2013-09-17, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Butterss
Blir ni rastlösa av dem? Känner att jag vill göra så mycket, humöret är på topp det är lätt mina favoriter. Läste några tidigare inlägg, lite offtopic men Zopiklon är guld det med.

Bra CB till flunisarna, rekommenderas. Hey så är det väl med alla piller..

Äntligen någon som jag, jag blir sjukligt kreativit vilket är bra då jag driver eget företag som behöver sin kreativitet ibland . Tycker inte man blir lika "sänkt" som på annan benzo. Möjligtvis är det väl stess 10 mg som ligger på samam nivå.

Men behöver inte känna mig ensam iaf då
Citera
2013-09-20, 02:27
Medlem
Måste erkänna jag känner detsamma!
Haha tagit 5-6 st idag redan efter jag haft en pause från dom i ca 3-4 veckor.
Har gjort så jävla mkt idag det är sjukt hur mkt jag hann med!
Och att kanske ta sig en Imovane eller Stilnoct i samband med Tramadol och 6 mg Flunitrazepam känns mkt mkt skönt just nu =) Känner på mig jag börjar nodda och skriver med folk på Facebook med mkt känslor och "snällhet" så att säga haha jaja jag e helt beng. Weedet i väst här suger inte heller när man känner till dom med topp

FM1 for life!
Men missbruka inte. Ta det ibland för att få en "boost" i livet eller för tillfället.
Citera
2013-09-20, 03:02
Medlem
Ebbilibrans avatar
Hallå!

Pris för fm1 i gbg, finns det nån med riktpris? 100 burk isåfall, inga småsnärtar.. kan den rekommenderas som hjälp med avtändning på lite för grovt lyrica missbruk.... 5 veckor med snitt på 1800 mg per dag, gick av CT, testat stess som substitut, funkade ok de första två-tre dagarna tills lyrican var i princip väck ur kroppen (funkar det så?) sen blev det värre och tredje dagen tog jag 50 mg utan vidare verkan, tycker 50 mg är mycket... viss trötthet. ångesten dämpades ytterst lite, oron la sig lite mer. Kan fm1 dämpa de attackerna av panikångest som dyker upp var dag, en lyrica stoppar jag aldrig i munnen igen..
Jag går hos läkaren och bad om hjälp senast, måndag, för den avtändningen som jag nu går igenom när jag bara slutade tvärt. Missbrukade pga. av stor sorg och fick sen inte hämta ut på ett tag, bestämde då för att gå av helt. Min läkare tycker att stesoliden som jag införskaffat olagligt var ett om inte det bästa förslaget en bra lösning; "ät dom, de dämpar ju ångesten vid avtändningen" I mina ögon öppnade hon för mig att självmedicinera och införskaffa dessa på gatans apotek.

Experterna! Tror ni de dämpar den ångesten som jag kommer att ha ett tag nu, även de kroppsliga bekymren vill jag ju helst slippa. HAr fått indikationer på att problemen kan sitta i ett tag, Fm1 som hjälp för AT på lyrica? Riktpris för hundraburk fm1? Tror ni det är "rätt" läkemedel?

Testat iktorivil, inte alls rätt, blev egentligen bara lite seg men behåller oron, ångesten, mag och ryggsmärta samt resten av alla hemska symptom, petat i mig en bra massa under dagen!! Inga fler Ikto...
Citera
2013-09-22, 06:30
Medlem
Ebbilibrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snoken.76
Jag tar 40kr/st för mina.
För ett årsen kostade de 20kr/st men priserna har stigit åt helvete, stor efterfrågan och få som får ut det antar jag, vilket skapar priserna. Köp av 30 st brukar ju inte räknas som tillräckligt många för att sänka priserna. Jag gör det aldrig vid färre än 100st.

Ha det!
Annica

Och pris för 100?
Citera
2013-09-26, 20:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbilibran
Hallå!

Pris för fm1 i gbg, finns det nån med riktpris? 100 burk isåfall, inga småsnärtar.. kan den rekommenderas som hjälp med avtändning på lite för grovt lyrica missbruk.... 5 veckor med snitt på 1800 mg per dag, gick av CT, testat stess som substitut, funkade ok de första två-tre dagarna tills lyrican var i princip väck ur kroppen (funkar det så?) sen blev det värre och tredje dagen tog jag 50 mg utan vidare verkan, tycker 50 mg är mycket... viss trötthet. ångesten dämpades ytterst lite, oron la sig lite mer. Kan fm1 dämpa de attackerna av panikångest som dyker upp var dag, en lyrica stoppar jag aldrig i munnen igen..
Jag går hos läkaren och bad om hjälp senast, måndag, för den avtändningen som jag nu går igenom när jag bara slutade tvärt. Missbrukade pga. av stor sorg och fick sen inte hämta ut på ett tag, bestämde då för att gå av helt. Min läkare tycker att stesoliden som jag införskaffat olagligt var ett om inte det bästa förslaget en bra lösning; "ät dom, de dämpar ju ångesten vid avtändningen" I mina ögon öppnade hon för mig att självmedicinera och införskaffa dessa på gatans apotek.

Experterna! Tror ni de dämpar den ångesten som jag kommer att ha ett tag nu, även de kroppsliga bekymren vill jag ju helst slippa. HAr fått indikationer på att problemen kan sitta i ett tag, Fm1 som hjälp för AT på lyrica? Riktpris för hundraburk fm1? Tror ni det är "rätt" läkemedel?

Testat iktorivil, inte alls rätt, blev egentligen bara lite seg men behåller oron, ångesten, mag och ryggsmärta samt resten av alla hemska symptom, petat i mig en bra massa under dagen!! Inga fler Ikto...

Köpte nyss 100 i burk för 1000 i gbg på gatan. Annars är det 15-20 kr styck. De är inte alls så lättsålda...
Citera
2013-10-02, 01:58
Medlem
Omtanksams avatar
Skräp. Har lite bensotolerans och har tagit 3 mg (riktiga från apoteket) och känner knappt någonting. Klart överreklamerade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in