2013-05-17, 14:50
Medlem
Krickerts avatar
Saluförs dom gamla gröna 542 i något land fortfarande?
Citera
2013-05-18, 21:13
Medlem
stickybuddzs avatar
ni som får detta utskrivet av eran läkare, hur ber ni er åt? ätit stesolid nu ca 1,5år och utan verkan senaste 6 månaderna.
är det verkligen så illa man måste visa att man mår så dåligt genom att skära/skada/självmordsförsök för att bli tagen seriöst? är ju över 30år och har en familj att tänka på, men hur lätt är det när man inte ens kan tänka.

ska man byta läkare eller är de samma samma överallt?
Citera
2013-05-18, 22:38
Bannlyst
Jag har en massa såna här liggande, inbytesgrejer hela burkar. Men vad ska man ha dem till? Jag har imovane redan utskrivet? Är flunizar bara sömnmedel?
Citera
2013-05-19, 00:42
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av novix2
Jag har en massa såna här liggande, inbytesgrejer hela burkar. Men vad ska man ha dem till? Jag har imovane redan utskrivet? Är flunizar bara sömnmedel?
Antingen fortsätter du fiska PM eller så petar du i dig dem och blir lite skönare i kroppen själv om dina "hela burkar" nu är riktiga.
Citera
2013-05-19, 01:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Antingen fortsätter du fiska PM eller så petar du i dig dem och blir lite skönare i kroppen själv om dina "hela burkar" nu är riktiga.

haha, de är riktiga
men jag tänker inte sälja dem, utan i annat fall använda dem som sömnmedel då jag har överkonsumerat min imovane då jag har tänt av från opiater/heroin

jag kan inget om dessa fm1, annat än att det är ett slags sömnmedel
jag menar, vad är bra med förutom att sova?
det är det saken gäller ffs
Citera
2013-05-19, 01:38
Bannlyst
Citat:

men det kan väl bara göra på kvällen när man ska sova?
för gör man det under dan så funkar de väl inte på att sova sen?

i min stad gbg verkar de inte speciellt populära, 10kr styck
Citera
2013-05-19, 01:43
Medlem
llomiss avatar
Hej! Kan någon erfaren benso-brukare snälla hjälpa mig med denna fråga:

Jag har käkat FM1 (Flunitrazepam) 1mg i ca 1 vecka. Det har varierat från 2-5mg per dag (käkade 5mg två dagar under denna vecka annars har det varit mellan 2-3mg/dag). Natten till lördag har jag käkat 2 mg. Kommer jag pissa rent tills på tisdag?

Många säger Flunitrazepam går ut jätte snabbt o andra säger annat.
Skulle vara jätte tacksam för svar på min fråga!

Frågar här eftersom Drogakuten är torr.

MVH
Senast redigerad av llomis 2013-05-19 kl. 02:08.
Citera
2013-05-19, 04:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llomis
Hej! Kan någon erfaren benso-brukare snälla hjälpa mig med denna fråga:

Jag har käkat FM1 (Flunitrazepam) 1mg i ca 1 vecka. Det har varierat från 2-5mg per dag (käkade 5mg två dagar under denna vecka annars har det varit mellan 2-3mg/dag). Natten till lördag har jag käkat 2 mg. Kommer jag pissa rent tills på tisdag?

Många säger Flunitrazepam går ut jätte snabbt o andra säger annat.
Skulle vara jätte tacksam för svar på min fråga!

Frågar här eftersom Drogakuten är torr.

MVH

Ledsen min vän men det ser mörkt ut. Halveringstiden är 22 timmar. Vilket innebäar att du har hölften kvar efter ungefär ett dygn. Då kan man luras att tro att den andra halvan försvinner när det gått ett dygn till,men så ligger det inte till, utan då har du halverat den mängd du hade kvar då.

2mg efter 24h 1mg, efter 24 mg 0,5mg, efter 24 timmar 0,25mg...och då är det tisdag. Visserligen räknade jag lite i överkant nu och avrundade 22 h till ett dygn, men du har ju ätit hela veckan och således byggt upp ett lager...

Drick sjukt mycket vatten, gärna citronvatten, då menar jag sjukt mycket, speciellt timmarna innan du ska göra provet, då kan dom iofs se att du druckit för mycket vatten och provet blir ogiltigt men vadå? Den här hettan liksom? Dessutom kan dom ju då inte bevisa nåt och du hinner vinna tid...

Vad handlar det om? Kriminalvården? Kan det bli allvarliga konsekvenser? Är du inte stämplad missbrukare kan du som sista kort spela att du fick ett "piller" av din mormor för att du inte kunde sova, säg också att du inte minns hur du kom i säng och att du började återfå minnet vid lunch dagen därpå, attt du inte hade en aning om att det var knark.

Lycka till, håll oss uppdaterade OCH DRICK NU MYCKET VATTEN, träna så mycket du kan, basta etc...
Citera
2013-05-19, 04:29
Medlem
llomiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranamn
Ledsen min vän men det ser mörkt ut. Halveringstiden är 22 timmar. Vilket innebäar att du har hölften kvar efter ungefär ett dygn. Då kan man luras att tro att den andra halvan försvinner när det gått ett dygn till,men så ligger det inte till, utan då har du halverat den mängd du hade kvar då.

2mg efter 24h 1mg, efter 24 mg 0,5mg, efter 24 timmar 0,25mg...och då är det tisdag. Visserligen räknade jag lite i överkant nu och avrundade 22 h till ett dygn, men du har ju ätit hela veckan och således byggt upp ett lager...

Drick sjukt mycket vatten, gärna citronvatten, då menar jag sjukt mycket, speciellt timmarna innan du ska göra provet, då kan dom iofs se att du druckit för mycket vatten och provet blir ogiltigt men vadå? Den här hettan liksom? Dessutom kan dom ju då inte bevisa nåt och du hinner vinna tid...

Vad handlar det om? Kriminalvården? Kan det bli allvarliga konsekvenser? Är du inte stämplad missbrukare kan du som sista kort spela att du fick ett "piller" av din mormor för att du inte kunde sova, säg också att du inte minns hur du kom i säng och att du började återfå minnet vid lunch dagen därpå, attt du inte hade en aning om att det var knark.

Lycka till, håll oss uppdaterade OCH DRICK NU MYCKET VATTEN, träna så mycket du kan, basta etc...

Tack som fan! När du sa att det lagrats under veckan. Kommer det vara högre dos än 0.25mg i mig på tisdag?

Jag har annars en skit stark vätskedrivande tablett. Min kompis gav mig den idag.
Om jag flyttar pisset till på onsdag (vilket jag kan göra).
Vaknar onsdag morgon, pissar, sväljer i mig tabletten o dricker ihjäl mig med appelsin juice och vatten och går o pissar 2 timmar senare. Det borde väl visa negativt då?

Det handlar om att jag måste bevisa för min familj att jag är ren och "går mot rätta spår" så att säga. Jag har planer på sluta för deras och för min skull men drog ut lite på det så det blev tajt med pissningen.
Citera
2013-05-19, 04:31
Medlem
llomiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iktorivil2mg
Ja , jag är inte helt tappad bakom en vagn. Menar hur man blir , om den har någon likhet med någon bens ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! ?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?:sk amsen:

Lugna ner dig mannen. Den skiljer sig inte så mkt från Roche 2. Men jag tycker FM1 gör en lite slöare än Iktorivilen.

Där varsågod. Och från Alprazolam (Xanor) Skiljer den sig en hel del.
Citera
2013-05-19, 13:29
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av novix2
haha, de är riktiga
men jag tänker inte sälja dem, utan i annat fall använda dem som sömnmedel då jag har överkonsumerat min imovane då jag har tänt av från opiater/heroin

jag kan inget om dessa fm1, annat än att det är ett slags sömnmedel
jag menar, vad är bra med förutom att sova?
det är det saken gäller ffs
Om du använder opiater tycker jag helt klart du ska spara dem utifall att du har en jävlig AT. Då är de guld.
Citera
2013-05-19, 14:28
Bannlyst
Citat:
Om du använder opiater tycker jag helt klart du ska spara dem utifall att du har en jävlig AT. Då är de guld.

för sömnen eller?
eller är de som stess och xanor jag använder nu?
är det något man kan använda dagtid?

jag tänder av nu...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in