Citat:
Ursprungligen postat av llomis
Hej! Kan någon erfaren benso-brukare snälla hjälpa mig med denna fråga:
Jag har käkat FM1 (Flunitrazepam) 1mg i ca 1 vecka. Det har varierat från 2-5mg per dag (käkade 5mg två dagar under denna vecka annars har det varit mellan 2-3mg/dag). Natten till lördag har jag käkat 2 mg. Kommer jag pissa rent tills på tisdag?
Många säger Flunitrazepam går ut jätte snabbt o andra säger annat.
Skulle vara jätte tacksam för svar på min fråga!
Frågar här eftersom Drogakuten är torr.
MVH
Ledsen min vän men det ser mörkt ut. Halveringstiden är 22 timmar. Vilket innebäar att du har hölften kvar efter ungefär ett dygn. Då kan man luras att tro att den andra halvan försvinner när det gått ett dygn till,men så ligger det inte till, utan då har du
halverat den mängd du hade kvar då.
2mg efter 24h 1mg, efter 24 mg 0,5mg, efter 24 timmar 0,25mg...och då är det tisdag. Visserligen räknade jag lite i överkant nu och avrundade 22 h till ett dygn, men du har ju ätit hela veckan och således byggt upp ett lager...
Drick sjukt mycket vatten, gärna citronvatten, då menar jag sjukt mycket, speciellt timmarna innan du ska göra provet, då kan dom iofs se att du druckit för mycket vatten och provet blir ogiltigt men vadå? Den här hettan liksom? Dessutom kan dom ju då inte bevisa nåt och du hinner vinna tid...
Vad handlar det om? Kriminalvården? Kan det bli allvarliga konsekvenser? Är du inte stämplad missbrukare kan du som sista kort spela att du fick ett "piller" av din mormor för att du inte kunde sova, säg också att du inte minns hur du kom i säng och att du började återfå minnet vid lunch dagen därpå, attt du inte hade en aning om att det var knark.
Lycka till, håll oss uppdaterade OCH DRICK NU MYCKET VATTEN, träna så mycket du kan, basta etc...