2019-05-05, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Import kanske?

Frågan varför kranen kallar dom för FM1?
Roches gröna roppar är märkta 542,det är endast Mylans Flunitrazepam som är märkta FM1.

Ok, jag borde kunna googla fram detta själv men here goes:

Köpt ett gäng FM1. Är Mylan ett multinationellt företag, dvs tillverkas tabletterna i andra länder än .se? Anledningen jag frågar är att de FM1 jag köpt differerar marginellt i storlek till apoteksköpta, ca 1-1,5 mm större i diameter än apotekets mylan.

Edit: märkta FM1 på ena sidan.
Citera
2019-05-05, 19:15
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1ncogn1to
Ok, jag borde kunna googla fram detta själv men here goes:

Köpt ett gäng FM1. Är Mylan ett multinationellt företag, dvs tillverkas tabletterna i andra länder än .se? Anledningen jag frågar är att de FM1 jag köpt differerar marginellt i storlek till apoteksköpta, ca 1-1,5 mm större i diameter än apotekets mylan.

Edit: märkta FM1 på ena sidan.
Nej det skall inte diffa i storlek.

Det har funnits hemmapressade FM1 länge,oklart om dom ens innehåller Flunitrazepam.
Har för mig att jag har läst att någon batch innehöll Fenazepam.
Citera
2019-05-05, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krickert
Nej det skall inte diffa i storlek.

Det har funnits hemmapressade FM1 länge,oklart om dom ens innehåller Flunitrazepam.
Har för mig att jag har läst att någon batch innehöll Fenazepam.

Försökte skicka pm, men det fungerade ej. Håll tillgodo:

Om jag tillhandahåller bilder på apo FM1 och mina inköpta flunitrazepam, skulle du kunna ge någon godtycklig slutsats därigenom? Inser att det är en svårlöst uppgift, men om du hade någon input.. Jag funderar på att göra någon slags spektrafotometirisk analys av de jag har (då de inte är av obetydlig kvantitet) för att kunna avgöra om de innehåller någon substans att tala om eller inte. Vet dock inte riktigt hur jag ska gå tillväga för detta, mer än att jag har tillgång till utrustning.

För mig har de fungerat ok, för sömn bör tilläggas - men sämre än apo FM1.
Citera
2019-05-05, 21:01
Medlem
Krickerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1ncogn1to
Försökte skicka pm, men det fungerade ej. Håll tillgodo:

Om jag tillhandahåller bilder på apo FM1 och mina inköpta flunitrazepam, skulle du kunna ge någon godtycklig slutsats därigenom? Inser att det är en svårlöst uppgift, men om du hade någon input.. Jag funderar på att göra någon slags spektrafotometirisk analys av de jag har (då de inte är av obetydlig kvantitet) för att kunna avgöra om de innehåller någon substans att tala om eller inte. Vet dock inte riktigt hur jag ska gå tillväga för detta, mer än att jag har tillgång till utrustning.

För mig har de fungerat ok, för sömn bör tilläggas - men sämre än apo FM1.
Visst kan jag göra en okulärbesiktning på dom om du vill.

Langa upp en bild på imgur.
Citera
2019-05-10, 06:53
Medlem
KringExs avatar
Överskattad benso, enligt mig. Som en blandning av Iktorivil och Xanor.
Ta en Iktorivil, vänta 45 minuter och sen sväljer du din Xanor och poff så har du nästan samma effekt som en Flunitrazepam.
Den stora fördelen med Fluntrazepam är att den är väldigt snabbverkande, och det är i sig ett jäkla stort plus. Den enda som kommer i närheten ( och som t.o.m är lika snabbverkande på tom mage är serbiska Ksalol.)
Citera
2019-05-10, 15:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Överskattad benso, enligt mig. Som en blandning av Iktorivil och Xanor.
Ta en Iktorivil, vänta 45 minuter och sen sväljer du din Xanor och poff så har du nästan samma effekt som en Flunitrazepam.
Den stora fördelen med Fluntrazepam är att den är väldigt snabbverkande, och det är i sig ett jäkla stort plus. Den enda som kommer i närheten ( och som t.o.m är lika snabbverkande på tom mage är serbiska Ksalol.)
Håller med. Extremt restriktiva med den inom vården, dyr på svarta marknaden. Nitrazepam är bättre imo och mycket lik Flunitrazepam. Blir dock segare av Flunitrazepam och den är mycket tydligt väldigt hypnotisk.
Citera
2019-05-11, 08:55
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Håller med. Extremt restriktiva med den inom vården, dyr på svarta marknaden. Nitrazepam är bättre imo och mycket lik Flunitrazepam. Blir dock segare av Flunitrazepam och den är mycket tydligt väldigt hypnotisk.

Jag har aldrig testat Nitrazepam men den har väl inte samma snabba påslag som Flunitrazepam? Sen har Nitrazepam starkare muskelavslappnade effekter ( används ibland för barn med en viss form av epilepsi )
Citera
2019-05-11, 09:43
Bannlyst
Citat:
Jag har aldrig testat Nitrazepam men den har väl inte samma snabba påslag som Flunitrazepam? Sen har Nitrazepam starkare muskelavslappnade effekter ( används ibland för barn med en viss form av epilepsi )
Jo ungefär samma påslagstid. Ja Nitrazepam är galet muskelrelaxerande. Blev spaghetti på 5 mg, och då har ju för fan medelhög bensotolerans sedan innan.
Citera
2019-05-11, 09:59
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Jo ungefär samma påslagstid. Ja Nitrazepam är galet muskelrelaxerande. Blev spaghetti på 5 mg, och då har ju för fan medelhög bensotolerans sedan innan.

Haha men den kan väl inte vara värre än Klonazepam när det gäller muskelrelax?
Citera
2019-05-11, 13:21
Bannlyst
Citat:
Haha men den kan väl inte vara värre än Klonazepam när det gäller muskelrelax?
Jag känner ingen muskelrelax egentligen på 3-4 mg Klonazepam. 5 mg Nitra däremot, daaamn.
Citera
2019-05-11, 15:58
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Jag känner ingen muskelrelax egentligen på 3-4 mg Klonazepam. 5 mg Nitra däremot, daaamn.

Shit.... nu vart man ju sugen på att prova Nitrazepam. Men man ser eller stöter ju aldrig på dom
Citera
2019-05-30, 18:49
Medlem
Citat:
Shit.... nu vart man ju sugen på att prova Nitrazepam. Men man ser eller stöter ju aldrig på dom

Lägg in dig på avgiftning så finns det chans att du får dom att sova på

Förövrigt en riktig mysbens.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in