2015-12-04, 18:44
Medlem
playboy7s avatar
Måste dela med mig om ngt helt sjukt .
Lillsyrran ( 30+) hade städat ur våran kusins lägenh( R.I.P kickan)
syrran har Aldrig knarkat. men har sömn problem & haft Propavan länge.
ringde att hon hittat ask m våran kusins namn på asken samt att dom va för sömn.. hon läste upp -,Flunitrazipam' 1mg-. " ,kan jag ta någon mellanåt å spara på propavanen? "

sa att dom va lite starkare men ok, kl närma sin 21 så vi sa God natt.

2tim sen ringer hennes gubbe, nyhemkommen fr kvälls shift å säger att han tror syrran fått en stroke alt akut sinnesförvirring, hon bara garvar åt allt han säger,frossat allt i godisväg i hela huset..
Ber att få snacka me henne å frågar vad som står på,varför la hon sig ej å sov efter tabletten? !
"Ha, säger hon stöddig. -propavan äter jag ALLTID en tim innan läggdags" ..

shiiiit pommesfrites, sista ggn ja skojar t de med oinvigda ! FM1 i sitt esse haha.
skämdes som en hund imorse haha
Citera
2015-12-04, 21:34
Medlem
DerBlattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DerBlatte
Uppdatering: somnade kort efter inlägget igår och vaknade 9 timmar senare, tog 12mg över ca 3 timmar och är mysig och pratglad och mysig och skön, rekommenderas starkt vid sällsynt enstaka tillfällen, då jag läst oändligt med rapporter om outhärdliga abstinenssymptom, värre än avtändning på Horse vid vissa tillfällen. Huehuehuehue och hue!

EDIT: I feel GOOD my nigga

UPPDATERING: lol boosta med 2mg till och är alltså uppe i 14mgbinom loppet av 12 timmar, strax till krogen och experimentera med svaga drinkar nån gång i timmen för att boosta ytterligare, mysigt att tyngderna på mina axlar avtagit också! Kan dock ej föreställa mig ett vardagligt bruk av dessa preparat utan att ha diagnos som rättfärdigar brukandet av benzos. Hade valt opiater och tillomed cannabis över denna substans alla dagar i veckan. Fick dock flunatrazipm mylan utskrivet för "lockande självdestruktiva tankar och ett överväldigande dåligt humör under denna svåra period i mitt liv", needless to say, min personliga läkare/kirurg som utförde alla mina operationer efter efter en grövre bilolycka i vintras skrev ut dessa samt oxykodon, gabapentin, fentanylplåster på 75mcg och verkar inte ha något emot att förnya dessa när jag väl får tag på honom, behöver egentligen inget av dessa, men nån nodd-session i veckan är som att se fram emot! Värt att tillägga är att jag under bilolyckan var påverkad av cannabis (blodprov på sjukan efter begäran av poliserna som körde efter ambulansen efter att ha inspekterat olycksplatsen). Jag har mitt körkort i behåll, min läkare är en äldre man i ca 60 årsåldern och år ganska ökänd för sina framsteg inom vården.

Trots detta får jag en massa roliga preparat. Olyckan lämnade mig dock med nervskador och förstärkande metallplattor i armen, flera kotor i ländryggen, i fotlederna, intern fissur va tarmarna vilket ledde till att tarmarna på många ställen sprack. Detta uppräcktes inte förrän en av mina päron gång på gång påpekade att min mage var abnormalt svullen gång på gång, varefter deras sköterskor svarade med att det endast var gaser. Det slutade med att man upptäckte att den uppblåsta magen ej var gaser utan en större mängd med blod samt avföring efter de spruckna tarmarna. Därefter kom en kirurg inhyrd från Lunds lasarett och skämtsamt sade till min familj att om de ej hittat fissuren så hade er son vart avliden sex timmar från nu, varefter min far gick berserk på dem. Tre gånger var de säkra på att jag fått blodförgiftning men fick kontroll på läget.

TL: DR får utskrivet preparat som jag ej bör få utskrivet efter bilolycka där det är fastställt att jag var påverkad av cannabis, lol
Senast redigerad av DerBlatte 2015-12-04 kl. 21:59.
Citera
2015-12-04, 21:42
Medlem
Knarkarjävlars avatar
Citat:
UPPDATERING: lol boosta med 2mg till och är alltså uppe i 14mgbinom loppet av 24 timmar, strax till krogen och experimentera med svaga drinkar nån gång i timmen för att boosta ytterligare

Ta det försigtigt! 14 mg fluniz är ganska mycket för en novis och det är som beddat för trubbel!
Citera
2015-12-04, 21:55
Medlem
DerBlattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkarjävlar
Ta det försigtigt! 14 mg fluniz är ganska mycket för en novis och det är som beddat för trubbel!

Tack! Ser dubbelt på avstånd nu, hahahaha!
Citera
2015-12-04, 21:58
Medlem
Knarkarjävlars avatar
Citat:
Tack! Ser dubbelt på avstånd nu, hahahaha!

Blandat med alkohol?
Citera
2015-12-04, 21:59
Medlem
DerBlattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkarjävlar
Blandat med alkohol?

Strax
Citera
2015-12-04, 22:04
Medlem
Knarkarjävlars avatar
Citat:
Strax

Hehe, ta det lugnt! Annars kommer din kväll resoltutera i minnesluckor och en massa pinsamheter + i värsta fall en del våldsamheter.
Citera
2015-12-04, 22:10
Medlem
Citat:
Strax

Tror du bluffar, en halvtimme eftr ett så stort intag kan du inte hitta tangenterna på datorn.
Ljuger du inte så kommer det gå åt helvete för dig inatt
Citera
2015-12-04, 22:47
Medlem
DerBlattes avatar
Nu är jag väldigt väldigt skön grabbar, trevlig helg på er alla!
Citera
2015-12-05, 01:42
Medlem
karlsoons avatar
Stanna hemma förfan. Du har ju nyss berättat att du varit med om en tuff olycka, tycker du inte att det är bättre att du är hemma och tar hand om dig själv istället? Du kommer med största sannolikhet inte att få ut någonting vettigt av den här kvällen. Så var hemma och ta hand om dig istället
Citera
2015-12-05, 04:22
Medlem
fjantjolles avatar
Tjena grabbar.

Har kört tjack och några bärs inatt och nu börjar ångesten över att inte kunna sova på hela förmiddagen träda fram, fick dock 0.5 fluniz av en kompis och undrar helt enkelt om det kommer räcka att sova på? Eller är hela blandningen farlig på något sätt?
Citera
2015-12-08, 07:48
Medlem
karlsoons avatar
Ibland nämns Flunitrazepam som en Benso som ger euforiskt rus. Och efter långt användande kanske jag inte kan påstå att jag håller med fullt ut men jag förstår vad folk menar. Det är absolut inte den effekten man får av en dos MDMA eller Dexamfetamin. Men man får efter ett uppehåll en skön känsla som gör en glad och positiv och en känsla av lite lätt eufori. På Ikto bla blir jag mer avslappnad och uppnår inte samma glädje som på Flunitrazepam. Så Flunitrazepam är grymt.

Dock så vill jag återigen påpeka att det ska användas enligt
läkarens rekommendationer och absolut inte lekas med. Använder man Flinitrazepam korrekt så hjälper det iaf mig till att lyckas med mitt liv och vara en medarbetare som bidrar till en positiv samhällsutveckling vilket är mitt mål med medicineringen. Ha en fin tisdag allihopa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in