Citat:
Ursprungligen postat av
DerBlatte
Uppdatering: somnade kort efter inlägget igår och vaknade 9 timmar senare, tog 12mg över ca 3 timmar och är mysig och pratglad och mysig och skön, rekommenderas starkt vid sällsynt enstaka tillfällen, då jag läst oändligt med rapporter om outhärdliga abstinenssymptom, värre än avtändning på Horse vid vissa tillfällen. Huehuehuehue och hue!
EDIT: I feel GOOD my nigga
UPPDATERING: lol boosta med 2mg till och är alltså uppe i 14mgbinom loppet av 12 timmar, strax till krogen och experimentera med svaga drinkar nån gång i timmen för att boosta ytterligare, mysigt att tyngderna på mina axlar avtagit också! Kan dock ej föreställa mig ett vardagligt bruk av dessa preparat utan att ha diagnos som rättfärdigar brukandet av benzos. Hade valt opiater och tillomed cannabis över denna substans alla dagar i veckan. Fick dock flunatrazipm mylan utskrivet för "lockande självdestruktiva tankar och ett överväldigande dåligt humör under denna svåra period i mitt liv", needless to say, min personliga läkare/kirurg som utförde alla mina operationer efter efter en grövre bilolycka i vintras skrev ut dessa samt oxykodon, gabapentin, fentanylplåster på 75mcg och verkar inte ha något emot att förnya dessa när jag väl får tag på honom, behöver egentligen inget av dessa, men nån nodd-session i veckan är som att se fram emot! Värt att tillägga är att jag under bilolyckan var påverkad av cannabis (blodprov på sjukan efter begäran av poliserna som körde efter ambulansen efter att ha inspekterat olycksplatsen). Jag har mitt körkort i behåll, min läkare är en äldre man i ca 60 årsåldern och år ganska ökänd för sina framsteg inom vården.
Trots detta får jag en massa roliga preparat. Olyckan lämnade mig dock med nervskador och förstärkande metallplattor i armen, flera kotor i ländryggen, i fotlederna, intern fissur va tarmarna vilket ledde till att tarmarna på många ställen sprack. Detta uppräcktes inte förrän en av mina päron gång på gång påpekade att min mage var abnormalt svullen gång på gång, varefter deras sköterskor svarade med att det endast var gaser. Det slutade med att man upptäckte att den uppblåsta magen ej var gaser utan en större mängd med blod samt avföring efter de spruckna tarmarna. Därefter kom en kirurg inhyrd från Lunds lasarett och skämtsamt sade till min familj att om de ej hittat fissuren så hade er son vart avliden sex timmar från nu, varefter min far gick berserk på dem. Tre gånger var de säkra på att jag fått blodförgiftning men fick kontroll på läget.
TL: DR får utskrivet preparat som jag ej bör få utskrivet efter bilolycka där det är fastställt att jag var påverkad av cannabis, lol