Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-12-22, 07:03
Medlem
Det slog mig precis att det vore fiffigt att kunna lämna någon form av "bokmärke" i trådar. Alltså om man håller på att läsa en längre tråd men inte har tid att läsa hela kan man placera ett bokmärke för att sedan lättare kunna hitta tillbaka till sidan man slutade läsa på. Vad tror ni om det?
Citera
2008-12-22, 07:11
Bannlyst
faktiskt fett bra ide...

en grej ja undrar över är om man kan lägag trådar som favoriter på sidan?
ja är inte så intresserad av alla trådar jag skriver i men kan man typ lägga dom på nå ställe där man kan välja vilka man vill se sparade lixom?
Citera
2008-12-22, 07:15
Medlem
Khapis avatar
Det kallas prenumerationer och ni kommer åt dem under "kontrollpanel".
Citera
2008-12-22, 07:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Khapi
Det kallas prenumerationer och ni kommer åt dem under "kontrollpanel".
tack!
Citera
2008-12-22, 08:35
Medlem
micaeles avatar
Ett bokmärke är väl att jämställa med Favorit i din webbläsare? Detta eftersom adressen faktiskt också innehåller vilken sida du är på.
Citera
2008-12-22, 10:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Ett bokmärke är väl att jämställa med Favorit i din webbläsare? Detta eftersom adressen faktiskt också innehåller vilken sida du är på.

Tja, det är ju i och för sig sant. Problemet är ju då att man är bunden till en och samma dator och inte kan läsa vidare från en annan.
Citera
2008-12-22, 10:50
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taiga
Tja, det är ju i och för sig sant. Problemet är ju då att man är bunden till en och samma dator och inte kan läsa vidare från en annan.
Riktigt. Det går ju dock att lösa med bokmärkessynkroniserare, men det kanske är några steg för långt mot vad du har tänkt dig...
Citera
2011-05-30, 19:10
Medlem
Jag skulle definitivt uppskatta en funktion som medgav bokmärken i trådar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in