Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2003-08-17, 18:42
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuxvomica
Nu var du snabb. Varför berättar du inte om din 34-årige företagsledare för folk här som tror att de har en chans på dig? :twisted:

Nu är du osaklig igen.

Om du har OT-issues, PMa mig.

I övrigt tänker jag inte kommentera ditt inlägg eftersom det bara är en massa strunt.

-Laura
Citera
2003-08-17, 18:45
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grifter
Citat:
Ursprungligen postat av Nidstang
Jag kanske hänger på fel forum här på FB, men dom poster av Hanna Paj jag sett har varit rätt roliga och definitivt med "glimten i ögat"

Hon verkar hänga på de flesta forum faktiskt. Ibland är hon rolig men i längden mest tröttsam och jobbig att lyssna på. Som jag skrev ovan tror jag hon aldrig helt går över gränsen.

Ärligt talat vet jag inte huruvida hon går över gränsen eller inte. Själv hänger jag bara på en 5 - 7 forum här på FB så vad som händer på andra forum har jag för det mesta ingen aning om.
Citera
2003-08-17, 18:53
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Testher
Citat:
Har t.ex. kallat mig förståndshandikappad bög som går med i Prideparaden Skulle inte gå där ens om jag vore bög.
Visa med en länk var du fått detta (förståndshandikappad bög) slängt i ansiktet. Det är absolut över grännsen. Har du påtalat detta för moderatorn i de forumet det inträffade?
Det var på forumet Invandringspolitik. Tråden Positivt om invandring.
Citera
2003-08-17, 18:55
äldre konto (old)
Ej medlem
Laura o Gerra är inte samma person alltså, Utan hon bor bara i Gerras garderob. Bra att dom funnit varandra, mindre bra att Gerra ändrade sin avatar, men det är det fler som gjort...
Citera
2003-08-17, 19:03
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Citat:
Citat:
Har t.ex. kallat mig förståndshandikappad bög som går med i Prideparaden Skulle inte gå där ens om jag vore bög.
Visa med en länk var du fått detta (förståndshandikappad bög) slängt i ansiktet. Det är absolut över grännsen. Har du påtalat detta för moderatorn i de forumet det inträffade?
Hur länkar man mellan olika forum? Är det Code-knappen? Är lite oteknisk. ops: Har inte påtalat det, då Hanna Paj ändå verkar få härja fritt. Det var på politik- el mediaforumet. Skall kolla.
Länka gör du genom att högerklicka på den lilla dokumentsymbolen till vänster om "Skrivet..." ovanför ett meddelande, välj sedan "Kopiera genväg". Sen klistrar du bara in länken i de meddelande du skriver genom att antingen högerklicka och välja "Klistra in" eller så trycker du på tangentbordsknapparna Ctrl + v

Läs mer om länkar här: http://www2.flashback.info/scan/faq.php?mode=bbcode#8

Det är viktigt att du och andra påtalar för oss moderatorer om ni tycker att någon annan gått över grännsen. Det är mycket bättre att ni tar det med oss via PM så slipper vi pajkastning (Ursäkta ordvalet!) på forumet. Även om många av oss hänger här ganska mycket så kan vi ju missa ett och annat. Vi, åtminstånde jag, är inte felfri(a). :roll:
Citera
2003-08-17, 19:16
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Det är ju en tolkningfråga, HP kan ju lika gärna menat att du tillhör gruppen religösa kommunister. Jag har i alla fall svårt att tydligt tolka det HP skrev som något regelbrott. Jag kan dock ha fel så jag överlåter till Liquid X och Scepter att avgöra eftersom det är "deras" forum. Det denna tråd det handlar om.
Citera
2003-08-17, 20:31
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Citat:
Det är ju en tolkningfråga, HP kan ju lika gärna menat att du tillhör gruppen religösa kommunister. Jag har i alla fall svårt att tydligt tolka det HP skrev som något regelbrott. Jag kan dock ha fel så jag överlåter till Liquid X och Scepter att avgöra eftersom det är "deras" forum. Det denna tråd det handlar om.
Nej, jag kom själv på att det bara var underförstått nu. HP har dock angripit mig och andra mer direkt, vilket moderatorerna på respektive forum lätt kan se. Tack för den "tekniska" hjälpen, förresten.
Citera
2003-08-17, 20:43
Medlem
Citat:
Citat:
Citat:
Nej, jag kom själv på att det bara var underförstått nu. HP har dock angripit mig och andra mer direkt, vilket moderatorerna på respektive forum lätt kan se. Tack för den "tekniska" hjälpen, förresten.

Jag gjorde samma tolkning Mr T. Jag har sagt till henne om personangreppen, och gett henne en varning. Om hon ännu vill fortsätta, så får hon väl bli bannad.
Citera
2003-08-17, 20:45
Medlem
Angående varningen, så syftar jag här på hennes tidigare personangrepp, inte Nux exempel.
Citera
2003-08-17, 22:46
äldre konto (old)
Ej medlem
HP är en underlig figur. checka in detta:http://www2.flashback.info/scan/viewtopic.php?t=82477

Hon postade också nåt trams på vapen å militär, men den tråden verkar ha tagits bort, för jag kan inte hitta den.

Hon/han är klart en oseriös person som bara tramsar omkring. Säkert ingen som skulle ligga sömnlös med tårar i ansiktet för att hon/han blir bannad.
Citera
2003-08-17, 22:49
äldre konto (old)
Ej medlem
Va? Blev nåt fel på länkningen. Har aldrig haft problem med det tidigare. Nåväl, vi försöker igen.

http://www2.flashback.info/scan/viewtopic.php?t=82477
Citera
2003-08-18, 12:31
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ähvafan
Va? Blev nåt fel på länkningen. Har aldrig haft problem med det tidigare. Nåväl, vi försöker igen.

http://www2.flashback.info/scan/viewtopic.php?t=82477
Du måste ha ett mellanrum mellan ordet innan länken och länken

inte såhär:http://www.google.com
utan såhär: http://www.google.com
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här