Citat:
Ursprungligen postat av nuxvomica
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Testher
Citat:
Ursprungligen postat av nuxvomica
Har t.ex. kallat mig förståndshandikappad bög som går med i Prideparaden Skulle inte gå där ens om jag vore bög.
Visa med en länk var du fått detta (förståndshandikappad bög) slängt i ansiktet. Det är absolut över grännsen. Har du påtalat detta för moderatorn i de forumet det inträffade?
Hur länkar man mellan olika forum? Är det Code-knappen? Är lite oteknisk.

ops: Har inte påtalat det, då Hanna Paj ändå verkar få härja fritt. Det var på politik- el mediaforumet. Skall kolla.
Länka gör du genom att högerklicka på den lilla dokumentsymbolen till vänster om "Skrivet..." ovanför ett meddelande, välj sedan "Kopiera genväg". Sen klistrar du bara in länken i de meddelande du skriver genom att antingen högerklicka och välja "Klistra in" eller så trycker du på tangentbordsknapparna Ctrl + v
Läs mer om länkar här: http://www2.flashback.info/scan/faq.php?mode=bbcode#8
Det är viktigt att du och andra påtalar för oss moderatorer om ni tycker att någon annan gått över grännsen. Det är mycket bättre att ni tar det med oss via PM så slipper vi pajkastning (Ursäkta ordvalet!) på forumet. Även om många av oss hänger här ganska mycket så kan vi ju missa ett och annat. Vi, åtminstånde jag, är inte felfri(a). :roll: