2003-08-17, 18:03
Administrator
admins avatar
Dags att kasta ut några som inte klarar av gällande regler här på forumet.

Clabbe = Har postat ett flertal inlägg där han vill köpa amfetamin. Trots privata PM som förklarar att den soretens inlägg inte är tillåtna här, så fortsätter han. Sorry! Vi har ingen användning av dig här.

Taco Jalapeno = postar en massa ointressant trams, med syfte att förstöra. Du tillför inget här heller, så bye, bye.

Securion. (ej att förväxla med moderatorn "Securion") = billy_jet = IP: 212.116.78.17 = bannlyst och ännu en ny IP-block.

admin
Citera
2003-08-17, 18:07
äldre konto (old)
Ej medlem
Var på tiden med Securion., även fast han ibland hade nån form av humor över sig så förstörde han mer än vad han tillförde.
Citera
2003-08-17, 18:11
äldre konto (old)
Ej medlem
Hur är det med Hanna Paj/Sicksten? Har gjort ett 20-tal personangrepp på mig och andra. :idea:
Citera
2003-08-17, 18:15
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuxvomica
Hur är det med Hanna Paj/Sicksten? Har gjort ett 20-tal personangrepp på mig och andra. :idea:

Håller med, skulle vara skönt att bli av med dem. Tror dock de har taktiken att inte gå alltför långt över gränsen så att de överlever admin precis hela tiden. Mycket irriterande men troligen svårt att göra någonting åt. Bara att vänta på att de gör misstaget att trampa över ordenligt nångång.

Vad är dina värsta exempel på vad de gjort nuxvomica? Kanske lättare att avgöra om nånting kan göras om man får se några exempel.
Citera
2003-08-17, 18:19
äldre konto (old)
Ej medlem
Har t.ex. kallat mig förståndshandikappad bög som går med i Prideparaden Skulle inte gå där ens om jag vore bög.
Citera
2003-08-17, 18:23
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Har t.ex. kallat mig förståndshandikappad bög som går med i Prideparaden Skulle inte gå där ens om jag vore bög.

Jo men han har ju glimten i ögat, som alla borde veta, precis som du har när du ber folk att komma och knulla dig, eller?

-Laura
Citera
2003-08-17, 18:28
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag kanske hänger på fel forum här på FB, men dom poster av Hanna Paj jag sett har varit rätt roliga och definitivt med "glimten i ögat"
Citera
2003-08-17, 18:30
äldre konto (old)
Ej medlem
Nu var du snabb. Varför berättar du inte om din 34-årige företagsledare för folk här som tror att de har en chans på dig? :twisted:
Citera
2003-08-17, 18:31
äldre konto (old)
Ej medlem
Ovanstående var riktat till Laura och ingen annan. :evil:
Citera
2003-08-17, 18:32
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nidstang
Jag kanske hänger på fel forum här på FB, men dom poster av Hanna Paj jag sett har varit rätt roliga och definitivt med "glimten i ögat"

Hon verkar hänga på de flesta forum faktiskt. Ibland är hon rolig men i längden mest tröttsam och jobbig att lyssna på. Som jag skrev ovan tror jag hon aldrig helt går över gränsen.
Citera
2003-08-17, 18:37
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Visa med en länk var du fått detta (förståndshandikappad bög) slängt i ansiktet. Det är absolut över grännsen. Har du påtalat detta för moderatorn i de forumet det inträffade?
Citera
2003-08-17, 18:42
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Testher
Citat:
Visa med en länk var du fått detta (förståndshandikappad bög) slängt i ansiktet. Det är absolut över grännsen. Har du påtalat detta för moderatorn i de forumet det inträffade?
Hur länkar man mellan olika forum? Är det Code-knappen? Är lite oteknisk. ops: Har inte påtalat det, då Hanna Paj ändå verkar få härja fritt. Det var på politik- el mediaforumet. Skall kolla.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in