2008-12-22, 01:46
Medlem
selfshockings avatar
Sobril + Alkohol = vad blir effekten utav det? kan du ha en "skoj" utekväll t.ex.?
Citera
2008-12-22, 01:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av selfshocking
Sobril + Alkohol = vad blir effekten utav det? kan du ha en "skoj" utekväll t.ex.?

Det kan bli hur skoj som helst.
Allt hänger på hur mycket alkohol och sobril du har.
Finns ett gäng trådar som avhandlar detta ämne.

.
Citera
2008-12-22, 02:00
Medlem
selfshockings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av northix
Det kan bli hur skoj som helst.
Allt hänger på hur mycket alkohol och sobril du har.
Finns ett gäng trådar som avhandlar detta ämne.

.
Okej, ja jag letade lite efter det men utan framgång.
Vad föreslår du själv för mängder för en lyckad kväll? Just nu har jag endast Sobril 10mg, tyvärr inte starkare.
Citera
2008-12-22, 04:29
Medlem
Mords avatar
10mg... tja... beror ju på hur du vill bli... vill du bli flöddrig så får du slänga i dig en del. men släng i dig 50mg om du är ovan och känn efter. släng i dig mer om du inte är nöjd. och ta det lugnt med alkoholen då. oftast räcker det med ett par bira bara istället för 14 bira utan flödder.... ta det lugnt.
Citera
2008-12-22, 04:32
Medlem
Eldkvarns avatar
Jag har en liten egnehet när det gäller sobril, och det är att käka hela kartan på en gång, oavsett styrka, det är först efter 150-200 mg som jag blir tillräckligt skön i alla fall.
Citera
2008-12-22, 04:44
Medlem
Mords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
Jag har en liten egnehet när det gäller sobril, och det är att käka hela kartan på en gång, oavsett styrka, det är först efter 150-200 mg som jag blir tillräckligt skön i alla fall.

jo samma här, men när jag var färsk räckte det med 75mg för att bli rätt go. med ett par bira då... fick 500mg sobril om dagen förut ett tag.. i förrgår fick jag i mig runt 100mg men hade druckit en hel del (som vanligt, dagligen) och käkat mkt lyrica... räckte för att ha en bra dag. toppade det med lite mer sprit och brass.
Citera
2008-12-22, 04:49
Medlem
Eldkvarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mord
jo samma här, men när jag var färsk räckte det med 75mg för att bli rätt go. med ett par bira då... fick 500mg sobril om dagen förut ett tag.. i förrgår fick jag i mig runt 100mg men hade druckit en hel del (som vanligt, dagligen) och käkat mkt lyrica... räckte för att ha en bra dag. toppade det med lite mer sprit och brass.

fan precis som mig! Efter ett tjackrace räckte det gott och väl med 75mg sobril för att landa...
Citera
2008-12-22, 04:57
Medlem
Mords avatar
jo. jag får såna satans jobbiga avtändningar på tjack så benso är fan ett måste. efter fem 7.2or så börjar det kännas okej. får fan tvinga i mig bärsen och det tar ett bra tag innan jag får ner dom.... men som jag sa efter fem st känns det okej och då kan man börja dricka normalt. annars räcker det med en xanor tex.
Citera
2008-12-22, 10:25
Medlem
selfshockings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mord
jo. jag får såna satans jobbiga avtändningar på tjack så benso är fan ett måste. efter fem 7.2or så börjar det kännas okej. får fan tvinga i mig bärsen och det tar ett bra tag innan jag får ner dom.... men som jag sa efter fem st känns det okej och då kan man börja dricka normalt. annars räcker det med en xanor tex.

Ja, det där med avtändning känner jag igen. ´Jag får se, jag knaprar i mig några stycken till några bärs så får vi se. Tack för svar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in