2008-12-21, 21:49
Medlem
Jag kan inte trycka på windows START och inte heller på Aktivitetsfältet eller Snabbstart..det blir bara ett sånt ljud som brukar komma när det är någonting annat som man måste trycka på innan man trycker på nåt annat..om ni förstår !?:S..vad beror detta på :O

Hjälp mig snälla..de e sjukt irriterande
Citera
2008-12-21, 21:58
Medlem
TripPels avatar
Tryck två gånger på Caps Lock-tangenten, det funkar för mig. Det är någonting med mitt USB-tangentbord som djälvlas.
Citera
2008-12-21, 22:04
Medlem
det funkar ej :P ska prova installera drivrutinerna till musen o tangentbordet då nu först..datorn e helt nyformaterad :P
Citera
2008-12-21, 22:19
Medlem
Detta är nog de mest irriterande jag varit med om ?
Allting fungerade perfekt för ett tag sedan :P
Ibland kan ja inte ens trycka på skrivbordet ?
Jag kan inte trycka på några aktiva program heller ?
Citera
2008-12-21, 22:54
Medlem
TripPels avatar
Som sagt så har jag liknande problem ibland. Jag orkar inte installera om Vista, så det är att trycka på alla knappar på musen och tangentbordet tills det "hoppar igång". Ett alternativ är att starta om iexplorer.exe, då brukar det funka.

Nu är iofs julen här = tid för ominstallation.
Citera
2008-12-21, 23:03
Medlem
haha jaa, nä men ingenting fungerar verkar det som..
jag kör ju iofs Win XP Pro Corp Edition, men jag formatera datorn för bara 3 timmar sedan ju :P

Så de blir väl o göra de igen imorgon verkar det som för det verkar inte finnas så många svar här :/

tack ändå
Citera
2008-12-22, 00:43
Medlem
Joakwims avatar
Är det så att du gjort dig av med dina aggressioner på tangentbordet, så att diverse knappar beter sig som om de vore nedtryckta? I mitt fall hade jag liknande problem, men efter att ha gått igenom alla knappar och meckat lite med tagentbordet så löste det sig .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in