vad har hnt med min dator? numera peakar cpun p 100% nstan konstant ven om jag bara har explorer ppet. i aktiviteshanterarens r det just explorere som rockar runtp mellan 40 och 70 % oavbrutet. vad kan det vara?
Du, har ftt ett virus eller liknande. Installera om Windows! D kan du vara sker p att allt skit frsvinner, du fr en ny snabb dator utan trassel. Dock br du veta vad du gr/lta ngon som vet hur det gr till gra det.
Du, har ftt ett virus eller liknande. Installera om Windows! D kan du vara sker p att allt skit frsvinner, du fr en ny snabb dator utan trassel. Dock br du veta vad du gr/lta ngon som vet hur det gr till gra det.
Lycka till!
Mitt tips r att INTE formatera om datorn i ondan. Kr igenom lite program s som, nod32, trendmicro.com, spybot search & destroy t ex. Frhoppningsvis kommer infektionen hittas och kunna tas bort utan att formatera datorn.
off topic men nd, hur fr man tag p en formaterings skiva? har letat som fan och mina kompisar vet inte ens vad ja snackar om s att dom lr ju inte sitta p ngon, skulle verkligen behva formatera om men som sagt fr inte tag i nn skiva snlla hjlp
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!