2008-12-21, 20:47
Medlem
Som topic lyder, vilket av de två spelen tycker NI att jag ska köpa? Jag älskar både ishockey och fotboll så vet inte riktigt vilket jag ska inhandla. Motivera gärna varför jag ska köpa just det och det spelet
Citera
2008-12-21, 20:49
Medlem
Luigis avatar
Jag har inte spelat nån utav dom men av erfarenhet är fotbollsspel roligare än ishockey på ps2.
Citera
2008-12-21, 20:49
Medlem
Tonkys avatar
Bäst av allt vore om du sparade till en ny konsol och sen köper något av spelen (NHL)
Citera
2008-12-21, 20:50
Medlem
ladda ner demona och se vilket som är skojigast
Citera
2008-12-21, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hollihatten
ladda ner demona och se vilket som är skojigast

Om min dator bara klarat spel som släppts efter 1998 så visst
Citera
2008-12-21, 20:55
Medlem
judaass avatar
Riktigt roliga spel båda två, själv hade jag lätt tagit fifa, men det är för jag föredrar fotboll. Du får ett fint spel hur som iaf så det är ju bara att köra på!
Citera
2008-12-21, 21:43
Bannlyst
NHL 09 styrningen tycker jag faktist var svår kör på fifa 09
Citera
2008-12-21, 22:00
Medlem
Tack för alla svar. Har en till fråga, måste man betala för att spela online med PS2an eller är det gratis?
Citera
2008-12-21, 22:03
Medlem
Kör på NHL då jag anser hockeyspel vara så mycket bättre än fotbollsspel på PS2.
Citera
2008-12-21, 22:06
Medlem
bvoxies avatar
Jag har själv båda två, dock till ps3.

Jag köpte till en början NHL och nötte det dag in och dag ut, till att sen köpa FIFA och la mer eller mindre ner NHL spelandet.

Be A Pro läget på NHL09 är roligt till en början, men det blir lätt väldigt långtråkigt. Samma sak gäller FIFAs Be A Pro.
Dock så anser jag att FIFA har ett roligare managermode, där du spelar med laget samt styr lagets ekonomiska delar.

Jag tycker att du ska satsa på FIFA, av den anledningen att FIFA känns mer genomtänkt än vad NHL är. Det känns som om det satsas mer på FIFA än vad det görs på NHL.
Citera
2008-12-21, 22:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Tack för alla svar. Har en till fråga, måste man betala för att spela online med PS2an eller är det gratis?

Du behöver en nätverksadapter när du har de är det gratis
Citera
2010-01-05, 19:56
Medlem
Imatations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Som topic lyder, vilket av de två spelen tycker NI att jag ska köpa? Jag älskar både ishockey och fotboll så vet inte riktigt vilket jag ska inhandla. Motivera gärna varför jag ska köpa just det och det spelet

Fifa kan du ju köra online mot andra spelare men det kan man ju också säkert på NHL. Men om jag var du skulle jag ta Fifa 09 för grafiken och spelet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in