Som topic lyder, vilket av de två spelen tycker NI att jag ska köpa? Jag älskar både ishockey och fotboll så vet inte riktigt vilket jag ska inhandla. Motivera gärna varför jag ska köpa just det och det spelet
Riktigt roliga spel båda två, själv hade jag lätt tagit fifa, men det är för jag föredrar fotboll. Du får ett fint spel hur som iaf så det är ju bara att köra på!
Jag köpte till en början NHL och nötte det dag in och dag ut, till att sen köpa FIFA och la mer eller mindre ner NHL spelandet.
Be A Pro läget på NHL09 är roligt till en början, men det blir lätt väldigt långtråkigt. Samma sak gäller FIFAs Be A Pro.
Dock så anser jag att FIFA har ett roligare managermode, där du spelar med laget samt styr lagets ekonomiska delar.
Jag tycker att du ska satsa på FIFA, av den anledningen att FIFA känns mer genomtänkt än vad NHL är. Det känns som om det satsas mer på FIFA än vad det görs på NHL.
Som topic lyder, vilket av de två spelen tycker NI att jag ska köpa? Jag älskar både ishockey och fotboll så vet inte riktigt vilket jag ska inhandla. Motivera gärna varför jag ska köpa just det och det spelet
Fifa kan du ju köra online mot andra spelare men det kan man ju också säkert på NHL. Men om jag var du skulle jag ta Fifa 09 för grafiken och spelet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!