Flashback bygger pepparkakshus!
  • 4
  • 5
2012-12-13, 14:53
Medlem
Redlinezs avatar
Gömde knatchar lite här och var i mitt rum när jag bodde hemma. Redline påsar och snusdosor var det jag förvara det i Aldrig någon som upptäckte heller
Citera
2012-12-13, 18:58
Medlem
Oftast garderob men även i lådor.
Citera
2012-12-18, 14:53
Medlem
Indos avatar
Tobak gömde jag jämt i jackfickan,Haschet likaså
Ölen gömde man väl nere i källaren,piller (Morfin) gömde man antingen hos vänner eller på ett bra gömställe på sitt rum!

that was my 5cents!
mvh
Citera
2013-12-19, 01:47
Medlem
meduzan2013s avatar
Spriten, försökte man dricka så fort som möjligt för att slippa ha hemma

Snus, bakom filmer haha

Knark,håller man inte på med.

Citera
2013-12-19, 02:04
Medlem
öl o tobak har jag aldrigt behövt gömma men knarket hadde jag alltid på mig...(sov jag hadde jag det i kallingarna)
kan verka nojjigt men har en välldigt snokade morsa, vågar knappt gå på toa när hon är på besök nu förtiden kollar igenom skåpar och grejjer (tur hon är kort och inte når till skåpet där jag nuförtiden förvarar mina droger )
Citera
2013-12-19, 10:07
Bannlyst
Mycket gömdes utomhus när det var väder för det, i anslutning till huset innan det ens hunnit in t.ex, gömma direkt bakom garaget vid veden för att bara in och vända och plocka upp igen. I rör vid vägrenen, i stubbar ute i skogen. Hade även i gummistövlar i förrådet utanför huset, lättare att smita in dit.
På rummet var det inte så avancerat, drog ofta ut skrivbordslådorna, lyfte av dem och la några öl på golvet i utrymmet bakom. Bakom pärmar på hyllor i garderoben. La i fickor i vinterkläder, på vinden i nån gammal flyttkartong nångång. Inte så flashiga sätt, men de fungerade, för det mesta.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in