2009-04-18, 22:18
Medlem
Falcãos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petterniklas
När man kommer till sverige skulle man få skriva på en blankett att om en i familjen begår ett brott som ger fängelse så ska alla visas ut,Detta hade satt mer press på dom att vilja sköta sig.

Nä, så ska det inte vara. Jag kan köpa snacket om att vi bör minska invandringen även om jag personligen inte är helt imponerad av argumenten. Jag tycker vidare att det är helt jävla självklart att om du kommer till Sverige och begår brott så är det utvisning som gäller MEN varje individ ska bedömas som just en individ. Kollektiv bestraffning är ovärdigt ett civiliserat samhälle som Sverige.
Citera
2009-04-19, 01:07
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlomo ben Goy
Naturligtvis vet jag vad en pederast är, och jag vet även att i princip varenda sodomit även är en pederast. Således är en död bög samma sak som en död pedofil.
Nu vet jag inte vad bögar ser i varandra, men han kan knappast vara bra pokvänsmaterial om han raggar upp tonårspojkar samtidigt som han har ett förhållande.

Vad får dig att lita på uppgifter - som kommer från mördarna - om ett sexmöte? Två killar som har ljugit sig blåa genom förundersökningen och ändrat sanningen oftare än jag loggar in på FB. Mordoffret kan aldrig ge sin version. Han kanske inte alls var attraherad av mördarna.

Ett motiv för killarna att låtsas vara sexuellt intresserade av offret kan lika gärna vara ett slags alibi för det eventuellt riktiga motivet - hat.
Citera
2009-04-19, 11:17
Medlem
Tingalings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schlomo ben Goy
Naturligtvis vet jag vad en pederast är, och jag vet även att i princip varenda sodomit även är en pederast. Således är en död bög samma sak som en död pedofil.
Nu vet jag inte vad bögar ser i varandra, men han kan knappast vara bra pokvänsmaterial om han raggar upp tonårspojkar samtidigt som han har ett förhållande.

Jag höll på att fråga om källa på " [...] i princip varenda sodomit även är en pederast. Således är en död bög samma sak som en död pedofil." men jag fick hejda mig för jag vill inte ens veta vilka skumma sidor du skulle länka till då. Språkligt begåvad i all ära men herregud vilken människosyn du har...
Citera
2009-04-19, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Vad får dig att lita på uppgifter - som kommer från mördarna - om ett sexmöte? Två killar som har ljugit sig blåa genom förundersökningen och ändrat sanningen oftare än jag loggar in på FB. Mordoffret kan aldrig ge sin version. Han kanske inte alls var attraherad av mördarna.

Ett motiv för killarna att låtsas vara sexuellt intresserade av offret kan lika gärna vara ett slags alibi för det eventuellt riktiga motivet - hat.

Jag tror helt klart att det finns något sexuellt med i bilden i det här fallet, den äldste hade väl haft kontakt med offret under 2 års tid på någon homosajt (QX?) t.ex?

Men jag tror även att en del utav motivet är hat så någonstans däremellan tror jag att sanningen ligger, en kombination utav homosexuella känslor från mördarna och ett hat för de känslor de egentligen inte ville ha, kanske, på något sätt, jag vet inte...
Citera
2009-04-19, 19:44
Medlem
Ja nu kan ju musslimska ungdomsgäng börja knacka bög i Malmö för Allahns skull helt riskfritt, det är ju så synd om de diskriminerade stenkasstarna.
Undrar hur dommen hadde blivit om gärningsmännen istället hadde varit med i Nationaldemokraterna eller Folkfronten?
En sak är iallafall säkert, media hadde skrivit så tangenterna börjatt glöda, fackeltåg och fördömmanden mot det homofoba våldet hadde haglat.
Citera
2009-04-19, 23:20
Medlem
Sadgasms avatar
VARFÖR?! Och åter igen VARFÖR utvisas inte de här små kräken? Deras jävla domar är ju rena skämten dessutom! Och som ovanstående posterna säger, Det var ju jävligt ner tystat det här! Först nu flera månader efter det hände man fått nys om det, jag kikar väll bara över första sidan på de vidriga tidningarna Expressen och Aftonbladet men inte fan har jag sett det här.

Som sagt, hade det varit ett gäng vitmakt som dödat den stackars killen hade de små vridna journalisterna skrivit kilometerlånga artiklar tills de börjat tugga fragma av ren orgasm att hjärntvätta det svenska frukostbors beglagande svenskarna!

Utvisa de små jävla horungarna!

(Och hur jag kom över den här historian var för jag sökte på en rock låt på google, Kashmir - Miss you )

http://jihadimalmo.blogspot.com/2009/01/intifada-hatbrott-i-malm.html

Står tre hypoteser till varför de gjort detta... Köper alla tre...

Var ju ganska väntat att de små horungarna är från Rosengård och är islamska extremister.
Senast redigerad av Sadgasm 2009-04-19 kl. 23:26.
Citera
2009-04-20, 11:59
Medlem
vilket avskräckande straff för att mörda någon.
Citera
2009-04-21, 12:51
Medlem
...

Att D skulle vara intresserad av dessa två killar har jag väldigt svårt för att köpa. Både hans pojkvän och en förre detta var äldre, Skandinaviska killar. Efter alla samtal vi hade om snygga killar osv, så var det INTE små taniga blattar som fick D's hjärta att klappa extra. Jag tror inte ett dugg på deras "erkännande"! Jag hoppas verkligen att BA bestämmer sig för att överklaga domen. Någon som skickade en tårta till 17-åringens 18-års dag? Vilket sorgligt skämt det här är.
Citera
2009-04-21, 15:44
Medlem
Artygs avatar
Jag anser att straffet är väl tilltaget och alldeles för hårt!
Med avsaknaden av teknisk bevis och vittnen grämer jag mig över hur Sveriges rättssystem egentligen fungerar.
Detta är helt klart ett justistemord och domaren samt juryn förefaller vara bestuckna.

1.5 års fängelse för en 15-åring tänker jag inte ens kommentera. Ska vi börja spärra in 7-åringar som laddar ner senaste låten av Britney Spears?
Citera
2009-04-21, 15:48
Medlem
För hårt straff? Att kallblodigt mörda någon, strypa, hugga, hugga en gång till, låsa in en döende man i lägenheten och sen gå tillbaka för att hämta datorn dom glömde??? Att släcka ett liv och få 1,5 resp 4 år. Är det rättvisa? Vad det gäller teknisk bevisning, så saknades inte den. Den stämde inte överrens med vad dom först sa, det är en annan sak. Hade min son mördat någon hade jag blivit förkrossad, men nog fan hade jag tyckt att han skulle få sona för det. Att jämföra mord med olaglig nedladdning är bara dumt. Otroligt dumt.
Citera
2009-04-21, 16:31
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sadgasm
VARFÖR?! Och åter igen VARFÖR utvisas inte de här små kräken?

Svenska medborgare?

Citat:
Ursprungligen postat av Rock N Roll
Jag tror helt klart att det finns något sexuellt med i bilden i det här fallet, den äldste hade väl haft kontakt med offret under 2 års tid på någon homosajt (QX?) t.ex?

Det är enbart utrett att de två hade haft kontakt via SMS och MSN på nätet
(ingen annanstans) sedan mitten av oktober 2008.

Det enda sexuella verkar vara att de valde ut offret utifrån att denne var homosexuell, och därför mördade honom. Inget annat har framkommit under den rättsliga prövningen än att gärningsmännen är hetero.

Citat:
Ursprungligen postat av Artyg
avsaknaden av teknisk bevis

Utveckla? Det fanns en hel del sådana.

Noterar att et florerar en del rykten om detta fall och att det enbart är rykten. Extrema sajter påstår exempelvis inkorrekt att de dömda hade halshuggit offret. Riktigt osmakligt hur man använder mordoffret som slagträ i debatter, bl a i tråden om mediabevakningen av detta fall i Medier & journalistikavdelningen.
Citera
2009-04-21, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tezzen
Att D skulle vara intresserad av dessa två killar har jag väldigt svårt för att köpa. Både hans pojkvän och en förre detta var äldre, Skandinaviska killar. Efter alla samtal vi hade om snygga killar osv, så var det INTE små taniga blattar som fick D's hjärta att klappa extra. Jag tror inte ett dugg på deras "erkännande"! Jag hoppas verkligen att BA bestämmer sig för att överklaga domen. Någon som skickade en tårta till 17-åringens 18-års dag? Vilket sorgligt skämt det här är.
Men enligt FU är det konstaterat att sodomiten ville ha sex med barnen (ja jag är PK ). Därför ställde han sig naken på alla fyra i sängen och det var då det ena barnet började hugga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in