2009-01-16, 23:21
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skamander
Äh, larv. Om du jämför med vad som läggs ut på riktiga islamistbloggar (nej, jag tänker inte länka några) så är det där rena mellanmjölksislam. Inget att hetsa upp sig över. Dessutom anar jag homoerotiska undertoner i alla känslosamma hyllningar till trofast manlig vänskap, men det kanske bara är jag det
Jag har också svårt att se vad det är som är så extremt med sajten. Allra minst hittar jag något som kan belysa hans inblandning i mordet på DN.
Citera
2009-01-17, 01:54
Bannlyst
Kosovoalbanen är anhållen - det kanske kan vara en upplysning...?
Citera
2009-01-17, 02:21
Medlem
Vad menar du "Sant"?

Citat:
Ursprungligen postat av Sant
Kosovoalbanen är anhållen - det kanske kan vara en upplysning...?

Vem menar du med Kosovoalbanen?

Finns det en anhållen till? Eller menar du de redan häktade?

För övrigt bör nog den Häktades blogg ses som en tämligen jobbig extremsida.
Texten är lugn, men se den tillsammans med de videos som den länkar till.
Uteslutande martyrvideos om alla belöningar som väntar den som dör för Islam.
Trevligt

I o f sig använder de oftast tungt valiumdrogade tjejer till dåden numera.
Medan de själva sitter på avstånd och triggar bomben via mobil.
Tuffa grabbar med trevliga mentorer och ledare m a o .
Citera
2009-01-17, 11:23
Medlem
15 åringen bor i denna trappan http://www.hitta.se/ViewDetailsWhite.aspx?vad=sait+ademi&Vkiid=k9Gop7x fGGLgSvVyp5Aj%2bQ%253d%253d&Vkid=81390302 kanske man ska ringa hans föräldrar och fråga vad som gick fel i uppfostran ?

17 åringen bor här http://www.hitta.se/ViewDetailsWhite.aspx?vad=bajram++Nika&Vkiid=Cxd94 HqXJYYtFPsPEVJfvA%253d%253d&Vkid=68924537
Citera
2009-01-17, 15:02
Medlem
Aodams avatar
Någon som har funderat på om det kan handla om droger? Vet inte så mycket om offret men tydligen var det bara 17-åringen som var bekant med honom men båda killarna hade varit där. Det kan möjligtvis inte vara så att den mördade sålde lite knark och att han helt enkelt var 17-åringens kran? Vilda spekulationer.
Citera
2009-01-17, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aodam
Någon som har funderat på om det kan handla om droger? Vet inte så mycket om offret men tydligen var det bara 17-åringen som var bekant med honom men båda killarna hade varit där. Det kan möjligtvis inte vara så att den mördade sålde lite knark och att han helt enkelt var 17-åringens kran? Vilda spekulationer.
Njaä, mycket kan man säga om sodomiten men knarklangare känns inte riktigt rätt. Jag tror mer på teorin, überkåt böghora med kliande rumpa raggar på unga muslimska terroristämnen som då bestämmer sig för att lära sodomiten en läxa. Allah akbar - Allah akbar - Allah akbar !
Citera
2009-01-17, 16:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nattvandraren
Njaä, mycket kan man säga om sodomiten men knarklangare känns inte riktigt rätt. Jag tror mer på teorin, überkåt böghora med kliande rumpa raggar på unga muslimska terroristämnen som då bestämmer sig för att lära sodomiten en läxa. Allah akbar - Allah akbar - Allah akbar !

Har det inte så gott som bekräftats från säkra källor att det INTE skulle vara fråga om något hatbrott?
Din teori låter ju snarlik ett hatbrott.
Citera
2009-01-17, 19:20
Medlem
Vilken skola gick (går) 17-åringen på?
Citera
2009-01-17, 19:54
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av petterniklas
15 åringen bor i denna trappan http://www.hitta.se/ViewDetailsWhite.aspx?vad=sait+ademi&Vkiid=k9Gop7x fGGLgSvVyp5Aj%2bQ%253d%253d&Vkid=81390302 kanske man ska ringa hans föräldrar och fråga vad som gick fel i uppfostran ?

17 åringen bor här http://www.hitta.se/ViewDetailsWhite.aspx?vad=bajram++Nika&Vkiid=Cxd94 HqXJYYtFPsPEVJfvA%253d%253d&Vkid=68924537

Fel i uppfostran? Kanske att han är blatte och bög?
Citera
2009-01-17, 19:55
Medlem
Får ej tag i bilder på den misstänkta gärningsmannen- och eller den medskyldige, ingen annan som haft mer tur än jag?
Citera
2009-01-17, 20:55
Medlem
prudenss avatar
Förövarna har tydligen en försvarare!
  1. Linda Says:
    januari 17, 2009 at 6:50 pm Lyssna nu du robban, du ska ha klart för dig att man såg på 15 åringen att han bara är 15,och jag känner dem båda två och 15-åringen hade aldrig gjort något sånt ifall han inte hade blivit attackerad..och va de gäller för deras föräldrar så ska du vara försiktig för dom har inte ens något med saken att göra..och ifall du hade haft modet till att göra något mot dom killarna så hade du gjort de och inte bara snackat bakom datorn. men sanningen är att du inte kände din kompis så bra som du tror, för dessa två killarna är bra killar och dom hade aldrig kunnat göra något sånt här utan att ha blivit angripna, plus att din kompis hade redan kille men bestämmde sig för o träffa andra killar , själv?? hmm…ha de MVH LINDA
  2. Linda Says:
    januari 17, 2009 at 6:54 pm OCH DOM HADE INTE KNIV MED SIG,UTAN DE VA 26-ÅRINGENS KNIV! http://rattsrattan.wordpress.com/2009/01/16/insidan/
Citera
2009-01-17, 21:10
Medlem
N.E.R.Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prudens
för dessa två killarna är bra killar och dom hade aldrig kunnat göra något sånt här utan att ha blivit angripna, plus att din kompis hade redan kille men bestämmde sig för o träffa andra killar , själv??
Ett scenario:
17-åringen vill göra slut eller vill göra 26-åringen svartsjuk genom att ta med sig 15-åringen hem till honom.'
26-åringen och 17-åringen har haft ett förhållande.

26-åringen drar kniv för att skrämma dem då han känner sig kränkt av sin älskare.
15-åringen lyckas brotta ner 26-åringen och kanske sticker kniven i honom.

Ett misstag i situationens hetta, ett svartsjukedrama som gick överstyr.
15-åringen tog situationen på för stort allvar pga av dennes låga ålder vilket fick honom att hoppa på 26-åringen som håller i en kniv hotande, därför säger han att det var självförsvar.
26-åringen spelade bara drama-queen och hela händelsen var bara en konsekvens av missförstånd mellan de medverkandes tolkning av situationen vilken spårade ur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in