2008-12-20, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AFI
Om man ska dundra på med lite spontant slarvsex på nyår och någon sliter fram ett par gaffatejpade slöstrutar så vet jag vem det är alltså...
Hahahah där har du mig! Nä men det är ju lite vanligt... faktiskt
Citera
2008-12-20, 23:03
Medlem
ganglere2s avatar
Unga tjejer brukar inte ha bekymmer med att hålla upp brösten.
Citera
2008-12-20, 23:10
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Unga tjejer brukar inte ha bekymmer med att hålla upp brösten.

fast nu är ju inte fallet så att hon vill "hålla" upp brösten, utan hon vill få dom att se snygga ut utan axelband till bh:n
Citera
2008-12-20, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saftad_burk
Kollade av någon anledning på ett tv-program som tog upp en historia om en tjej som hade fått ärr och sår på brösten efter brösttejpen från hm, så ta inte deras.
Vore inte så lyckat va?

Det var på Plus (tror jag det programet heter) rätt nyligen. Men då var det Lindex och inte HM. Vet dock inte om detta har tagits upp mer än en gång i flera olika program.

Lindex är jag 100 på och skulle hålla mig borta från deras tejp.
Citera
2008-12-20, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q_q
Det var på Plus (tror jag det programet heter) rätt nyligen. Men då var det Lindex och inte HM. Vet dock inte om detta har tagits upp mer än en gång i flera olika program.

Lindex är jag 100 på och skulle hålla mig borta från deras tejp.

Förtydligande: Programet jag syftar på är Plus sänt 081217. Finns att titta på SVT Play just nu.
Citera
2008-12-20, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q_q
Förtydligande: Programet jag syftar på är Plus sänt 081217. Finns att titta på SVT Play just nu.
Oh, skall titta tack.
Citera
2008-12-21, 22:15
Medlem
Kazuls avatar
Jag kan rekommendera en grej från Lindex. Det är dock ingen tejp men jag anser att den fungerar minst lika bra. Det är bh med endast kupor som man fäster med hjälp av tejp på sidan om brösten.
Sen finns de ju även freebra men dem har jag ingen personlig erfarenhet av så jag kan inte säga om dem är bra eller anus.
Citera
2008-12-22, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kazul
Jag kan rekommendera en grej från Lindex. Det är dock ingen tejp men jag anser att den fungerar minst lika bra. Det är bh med endast kupor som man fäster med hjälp av tejp på sidan om brösten.
Tack för svaret =) Har du små eller stora bröst?
Citera
2008-12-22, 00:21
Medlem
Flärps avatar
Hur går utförandet ut rent praktiskt att tejpa upp tuttarna? Kan någon försöka förklara.

Själv är jag beväpnad med en penis så jag kan inte testa på mina egna pattar.
Citera
2008-12-22, 00:22
Medlem
OmgHaxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flärp
Hur går utförandet ut rent praktiskt att tejpa upp tuttarna? Kan någon försöka förklara.

Själv är jag beväpnad med en penis så jag kan inte testa på mina egna pattar.

Du äter för lite.

Nej, jag har faktiskt ingen aning. Även jag är bestyckad med penis.
Citera
2008-12-22, 17:46
Medlem
Mike Wadds avatar
Hur tejpar man brösten? Jag kan inte riktigt föreställa mig vart man ska sätta tejpen för att bysten ska hållas upp.
Citera
2008-12-22, 17:48
Medlem
kolagodiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av duggregn
Why? Det skall gå att ta bort med vatten och olja... Fast det är iofs inte värt att chansa om det blir sår av det. Ja det får väl bli någon axelbandslös BH istället för tejp kanske, fast jag vill ha tejp
jag har haft silvertejp en gång när jag ahde en klänning som var öppen bak, då var inte axellös alternativ liksom :P det funkade bra tycker jag. ont att dra bort, men inga sår osv =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in