• 1
  • 2
2008-12-23, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jernskan
Bit i det sura äpplet nu, eller skit i det. Det går inte att hålla på och lalla i nåt jävla mellanmjölksland.

När det kommer till utseende och självkänsla vet jag folk som blivit hjälpta av affirmationer. Jag vet inte om det hjälper för dig, men om du nu är desperat kan du ju alltid prova.

Nästan alla människor har något som i deras värld är hemskt när det kommer till sitt utseende. Jag själv har vissa grejer som jag faktiskt kan få ren och skär ångest för när jag tänker på. När det gick upp för mig att det inte finns någon annan förutom jag som ens noterar det förstod jag att det mesta faktiskt satt i mitt eget huvud. Då är det ditt huvud och tankesätt du måste arbeta på, alltså INTE din rygg.

Förstår du mig?

När kommer man till stadiet då det faktiskt rent objektivt inte går att göra något åt?
Citera
2008-12-23, 16:57
Medlem
Numes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gagg_OLF
När kommer man till stadiet då det faktiskt rent objektivt inte går att göra något åt?
Likmaskar.
Citera
2008-12-23, 17:10
Medlem
Därför!s avatar
Du har en ful rygg, so what?
Glad att du inte har schizofreni eller nåt...

Neh men allvarligt, tänk på att du har ett friskt sinne och alla möjligheter till ett bra liv. Det är ett smärre handikap du har så tag dig i kragen och sluta tänk på det, ingen annan gör det.
Citera
2008-12-23, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nume
Likmaskar.

Fast det finns ju folk som tänder på det också

Frågan är ju dock om det fan är värt att vänta.. Fatta att gå från person till person eller starta en internetsida som specifikt frågar efter folk som gillar att ha likmaskar i sänghalmen..
Citera
2008-12-31, 16:40
Medlem
Börja träna. Förslagsvis styrketräna. Det är enligt mig den enda medicinen i ditt fall.
Citera
2008-12-31, 19:47
Medlem
KoettFaerss avatar
Bygg upp en muskulös kropp så kommer det där problemet inte att synas. Skulle tippa på att du i nuläget är otränad och/eller blekfet. Det finns mycket som kan lösa din quasimodorygg, har några vänner medsamma problem och det har löst sig.

Vem fan bryr sig om din fuckade rygg på stranden förresten? Kan säga att jag själv inte direkt spanar efter din rygg, skulle tro killar letar tuttar och tjejer letar 6-pack inte kutade ryggar. Med en vältränad kropp kan du gå stolt till stranden med vetskapen om att det inte är din pecukelrygg folk kollar på
Citera
2009-01-02, 07:50
Bannlyst
Du har alltså en mongo-rygg och tänker seriöst på att föra vidare skiten till några stackars barn som inte har bett om att födas för att gå igenom det du går igenom nu?

Nåja, finns alltid jobb som passar alla i dagens demokratisamhälle, t.ex jobb som ringare? Har hört att de söker nya sådana i Notre Dame.
Senast redigerad av StateCollapse 2009-01-02 kl. 08:04.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in