och alla andra som verkar fråga varför jag inte ger mig, ni skall få all information.
Jag har diskuterat med Securion mycket, fast när han inte kunde ge svar på tal brann det av varningar för saker som
Citat:
securion lider av storhetsvansinne och mindervärdeskomplex SAMTIDIGT, du grymma fasa.
Citat:
Din äckliga byracka.
samt:
Citat:
Quektima kommer att eka genom tiderna som lucys avkomma, den fulländade hunden.
Citat:
Mörka magiker, sug min kuk.
Många av mina inlägg har nu på senare tid blivit raderade av IDF.... eftersom de inehäll argument som inte Securion gillade, eller IDF.
Skrivet: Mån 11 Aug 2003, 12:52
Skrivet: Mån 11 Aug 2003, 19:05
Skrivet: Mån 11 Aug 2003, 21:35
Skrivet: Mån 11 Aug 2003, 13:40
Skrivet: Mån 11 Aug 2003, 13:48
Skrivet: Mån 11 Aug 2003, 13:37
Skrivet: Mån 11 Aug 2003, 21:41
I dessa inlägg finns INGA olovligheter eller annat.
För att ge exempel på varför jag sagt dessa saker, låt mig citera herr Securion, det är väl ändå inte fel nåt han säger.
Citat:
Ställ ner limburken nu och rapa fram vad fan du vill veta ditt jävla pucko.
Det går inte att posta en länk till en artikel och sen ställa frågan "Vem är det?" utan att folk undrar om du är CP-skadad.
Att sen kalla folk för "jävla as" utan att närmare tala om varför, ger dig sånna här svar.
Citat:
För att du vill få din röv kickad ut från Flashback som den lilla patetiska hjärntvättade trångsynta jävla masochist du är.
Synd att vi inte kan få se PMét som Securion skickade till mizta strax innan jag och mizta blev bannade. DET ÄR ETT OLAGA HOT.
Eller kanske då han hejdlöst kränkte utvecklingsstörda och mig med sin bild.
Kanske då han raderade miztas trådar i satanistforumet, de var öppna vädjanden om likasinnade mörka magiker, något som är en grej som är viktig inom satanism. Men de raderades, utan att mizta kontaktades.
mm.mm.mm.mm Listan är lång.
Förstår ni varför jag reagerar då jag bler bannad, och minns att den sista varningen gav Securion i ett forum som inte han var moderator i, synnerligen konstigt att jag då erhöll den varning som resulterade i min avstägning i detta forum, som endast admin basar över.
Så alla som tycker att jag är en gnällspik, ta och läs igenom er historia eller det jag berättar, innan ni yttrar er.
Förresten blev jag mycket sårad då jag kallades fjantig av admin,
Det Pmét var faktiskt ett mycket ädelt PM.
Jag har diskuterat med Securion mycket, fast när han inte kunde ge svar på tal brann det av varningar för saker som
Citat:
securion lider av storhetsvansinne och mindervärdeskomplex SAMTIDIGT, du grymma fasa.
Citat:
Din äckliga byracka.
samt:
Citat:
Quektima kommer att eka genom tiderna som lucys avkomma, den fulländade hunden.
Citat:
Mörka magiker, sug min kuk.
Många av mina inlägg har nu på senare tid blivit raderade av IDF.... eftersom de inehäll argument som inte Securion gillade, eller IDF.
Skrivet: Mån 11 Aug 2003, 12:52
Skrivet: Mån 11 Aug 2003, 19:05
Skrivet: Mån 11 Aug 2003, 21:35
Skrivet: Mån 11 Aug 2003, 13:40
Skrivet: Mån 11 Aug 2003, 13:48
Skrivet: Mån 11 Aug 2003, 13:37
Skrivet: Mån 11 Aug 2003, 21:41
I dessa inlägg finns INGA olovligheter eller annat.
För att ge exempel på varför jag sagt dessa saker, låt mig citera herr Securion, det är väl ändå inte fel nåt han säger.
Citat:
Ställ ner limburken nu och rapa fram vad fan du vill veta ditt jävla pucko.
Det går inte att posta en länk till en artikel och sen ställa frågan "Vem är det?" utan att folk undrar om du är CP-skadad.
Att sen kalla folk för "jävla as" utan att närmare tala om varför, ger dig sånna här svar.
Citat:
För att du vill få din röv kickad ut från Flashback som den lilla patetiska hjärntvättade trångsynta jävla masochist du är.
Synd att vi inte kan få se PMét som Securion skickade till mizta strax innan jag och mizta blev bannade. DET ÄR ETT OLAGA HOT.
Eller kanske då han hejdlöst kränkte utvecklingsstörda och mig med sin bild.
Kanske då han raderade miztas trådar i satanistforumet, de var öppna vädjanden om likasinnade mörka magiker, något som är en grej som är viktig inom satanism. Men de raderades, utan att mizta kontaktades.
mm.mm.mm.mm Listan är lång.
Förstår ni varför jag reagerar då jag bler bannad, och minns att den sista varningen gav Securion i ett forum som inte han var moderator i, synnerligen konstigt att jag då erhöll den varning som resulterade i min avstägning i detta forum, som endast admin basar över.
Så alla som tycker att jag är en gnällspik, ta och läs igenom er historia eller det jag berättar, innan ni yttrar er.
Förresten blev jag mycket sårad då jag kallades fjantig av admin,
Det Pmét var faktiskt ett mycket ädelt PM.