2003-08-16, 18:27
äldre konto (old)
Ej medlem
och alla andra som verkar fråga varför jag inte ger mig, ni skall få all information.

Jag har diskuterat med Securion mycket, fast när han inte kunde ge svar på tal brann det av varningar för saker som

Citat:
securion lider av storhetsvansinne och mindervärdeskomplex SAMTIDIGT, du grymma fasa.

Citat:
Din äckliga byracka.

samt:
Citat:
Quektima kommer att eka genom tiderna som lucys avkomma, den fulländade hunden.

Citat:
Mörka magiker, sug min kuk.

Många av mina inlägg har nu på senare tid blivit raderade av IDF.... eftersom de inehäll argument som inte Securion gillade, eller IDF.

Skrivet: Mån 11 Aug 2003, 12:52

Skrivet: Mån 11 Aug 2003, 19:05

Skrivet: Mån 11 Aug 2003, 21:35

Skrivet: Mån 11 Aug 2003, 13:40

Skrivet: Mån 11 Aug 2003, 13:48

Skrivet: Mån 11 Aug 2003, 13:37

Skrivet: Mån 11 Aug 2003, 21:41

I dessa inlägg finns INGA olovligheter eller annat.

För att ge exempel på varför jag sagt dessa saker, låt mig citera herr Securion, det är väl ändå inte fel nåt han säger.

Citat:
Ställ ner limburken nu och rapa fram vad fan du vill veta ditt jävla pucko.
Det går inte att posta en länk till en artikel och sen ställa frågan "Vem är det?" utan att folk undrar om du är CP-skadad.
Att sen kalla folk för "jävla as" utan att närmare tala om varför, ger dig sånna här svar.

Citat:
För att du vill få din röv kickad ut från Flashback som den lilla patetiska hjärntvättade trångsynta jävla masochist du är.

Synd att vi inte kan få se PMét som Securion skickade till mizta strax innan jag och mizta blev bannade. DET ÄR ETT OLAGA HOT.

Eller kanske då han hejdlöst kränkte utvecklingsstörda och mig med sin bild.

Kanske då han raderade miztas trådar i satanistforumet, de var öppna vädjanden om likasinnade mörka magiker, något som är en grej som är viktig inom satanism. Men de raderades, utan att mizta kontaktades.
mm.mm.mm.mm Listan är lång.

Förstår ni varför jag reagerar då jag bler bannad, och minns att den sista varningen gav Securion i ett forum som inte han var moderator i, synnerligen konstigt att jag då erhöll den varning som resulterade i min avstägning i detta forum, som endast admin basar över.

Så alla som tycker att jag är en gnällspik, ta och läs igenom er historia eller det jag berättar, innan ni yttrar er.

Förresten blev jag mycket sårad då jag kallades fjantig av admin,
Det Pmét var faktiskt ett mycket ädelt PM.
Citera
2003-08-16, 18:35
äldre konto (old)
Ej medlem
PS, Det inlägg där jag blev varnad i flashback´s forum verkar mystiskt ha försvunnit. Kan ej hitta det, blev nog borttaget för att sopa undan skämmiga felster och orättvisor vissa moderatorer kan göra.
Ganska kul, då det visade att Securion kunde utförda varningar i forum som han inte skulle kunna.
Citera
2003-08-16, 18:48
äldre konto (old)
Ej medlem
Om du blir bannad permanen tnån gång billy_jet så kan du få mitt altnick på FB
Citera
2003-08-16, 19:36
äldre konto (old)
Ej medlem
Re: Till alla som gnäller på Billy_jet

Citat:
Ursprungligen postat av Securion.
och alla andra som verkar fråga varför jag inte ger mig, ni skall få all information.

Men om du nu vill att folk skall förstå, varför är du inte saklig och rättfram hela vägen ut? Varför sitta och dumma sig i andra trådar som du har gjort i detta forat de senaste dagarna, göra dig lustig eller provocera? Det blir ju ett incitament mot att folk skall ta dig på allvar och förstå det du vill ha sagt egentligen?

-Laura
Citera
2003-08-16, 22:05
äldre konto (old)
Ej medlem
Jag tycker att Securion. ska gå och lägga sig nu och sluta med de här fånigheterna. Btw så är det väl fler än ovanstående som beter sig väldigt..fånigt=) Egentligen borde jag inte ens skriva det här, men jag gör det ändå, så nu kan ni klaga lite på mig också 8)
Citera
2003-08-19, 13:59
äldre konto (old)
Ej medlem
Laura, minns att det försökte billy_jet.
Fast securion fick han bannad, plus alla hans kompisar som inte var billy_jet, de strök med i en handvänning, och det långt innan det fick sådana här proportioner.

Billy_jet skickade redan ett PM till admin då han erhöll sin 2á varning från securion, fast det hjälpte föga.
Det gick heller inte att samtala efter banningen, ingen brydde sig, det haglade glåpord och onda avsikter mot billy_jet.
Man skulle kunna tro att alla på FB är satanister eller oönskade på andra forun såsom forumhuset.
Citera
2003-08-19, 14:01
äldre konto (old)
Ej medlem
PS, laura.
minns att billy_jet fick sin sista avgörande varning för banning av securion, i ett forum där han inte var moderator, nämligen detta forum vi pratar nu i.
Tyvärr kan ingen källhänvisning ges då admin och securion tagit bort och editerat saker som kan rentvå billy_jet.

De hatar ju honnom.
Citera
2003-08-19, 18:54
Medlem
Securions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rogge_slugg
Fast securion fick han bannad, plus alla hans kompisar som inte var billy_jet, de strök med i en handvänning, och det långt innan det fick sådana här proportioner.
"Alla hans kompisar" råkade ju nu vara en och samma person. Bevisat iom IP-kontroller. (+ samma barnsliga och IQ-befriade stil på inläggen)
Och inlägg tar jag bort flera varje vecka. Det är bara vissa personer som har svårt att handskas med det, och då blir det sånna här proportioner helt i onödan.
Dom flesta accepterar att vi har moderatorer och förstår varför vi har moderatorer. Vissa gör det inte.

Jag skulle vilja att det infördes en åldersgräns på forumet, typ 18 år, men det blir väldigt svårt att kontrollera. Så vi får stå ut med dessa småglin (med tillhörande auktoritetsproblem) även i framtiden.

Det märks att det är sommarlov. Det var likadant förra sommaren.
Citera
2003-08-19, 22:50
äldre konto (old)
Ej medlem
hur många såna här topics har vart uppe 4-5?
Citera
2003-08-19, 23:38
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Securion
Citat:
"Alla hans kompisar" råkade ju nu vara en och samma person. Bevisat iom IP-kontroller. (+ samma barnsliga och IQ-befriade stil på inläggen)
Och inlägg tar jag bort flera varje vecka. Det är bara vissa personer som har svårt att handskas med det, och då blir det sånna här proportioner helt i onödan.
Dom flesta accepterar att vi har moderatorer och förstår varför vi har moderatorer. Vissa gör det inte.

Jag skulle vilja att det infördes en åldersgräns på forumet, typ 18 år, men det blir väldigt svårt att kontrollera. Så vi får stå ut med dessa småglin (med tillhörande auktoritetsproblem) även i framtiden.

Det märks att det är sommarlov. Det var likadant förra sommaren.

Eller en mental mognadskontroll istället.
Kan du gissa hur gammal jag är får du en tårta!
Citera
2003-08-20, 11:18
äldre konto (old)
Ej medlem
Securion, är du en knäpp person också.
Varför öppnar du detta forum och skriver en massa skit och en massa citat, sen sitter du och töntar dig som nån nolla, du har ju snackat en massa konstigheter,
tex att du skulle blivit jämförd med ett mongolongo, det verkar du ju vara, du skrev ned vad för saker du sagt . en massa snuskit skit, som
att du snackar en massa gott om mistan billy jett sen snackar du skit om dig själv.
Jag tror att du är en som bara vill förstöra för oss andra.
Hoppas att någon kickar ut dig så att du aldrig kommer tillbaka.
Citera
2003-08-20, 12:52
äldre konto (old)
Ej medlem
Citat:
Securion, är du en knäpp person också.
Varför öppnar du detta forum och skriver en massa skit och en massa citat, sen sitter du och töntar dig som nån nolla, du har ju snackat en massa konstigheter,
tex att du skulle blivit jämförd med ett mongolongo, det verkar du ju vara, du skrev ned vad för saker du sagt . en massa snuskit skit, som
att du snackar en massa gott om mistan billy jett sen snackar du skit om dig själv.
Jag tror att du är en som bara vill förstöra för oss andra.
Hoppas att någon kickar ut dig så att du aldrig kommer tillbaka.

securion. är en klon av securion
securion. diggar inte originalet så mycket så han klonade för att jävlas så mycket som möjligt. securion. är billy_jet som blev bannad från forumet.
läs igenom dom nedanstående trådarna så ser du hur mycket securion. har spammat detta forum. lite precis som du gör nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in