• 2
  • 3
2008-12-20, 16:58
Bannlyst
Fullegubbar är roliga med sina folköl, pripps blå. och sina bänkar. Ibland blir dom ovänner och försöker boxa på varann, men dom vet nog inte vem dom ska träffa, för träff blir det aldrig. Inte lätt att bli ovän med tre till synes identiska bröder.
Citera
2008-12-20, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Du kan inte vara en dag över 15 år.

AMEN!
Citera
2008-12-20, 17:04
Medlem
xaks avatar
Det är ju mkt goare med den andra känslan som kommer tidigt inpå fyllan
man blir varm&tung i huvudet, man blir sugen på att bara le och tjöta skit med polare...

fifan vilken känsla
alkohol suger dock
Citera
2008-12-20, 17:10
Medlem
danskenitunnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xak
Det är ju mkt goare med den andra känslan som kommer tidigt inpå fyllan
man blir varm&tung i huvudet, man blir sugen på att bara le och tjöta skit med polare...

fifan vilken känsla
alkohol suger dock

fyfan vad underbart nu har precis delat på en lite joppe samtidigt som vi sippar på lite champagne och öl.. Smygflinet sitter som jutet och man snackar om lite gamla fyllehistorier och dumma grejjer man gjort. Detta är livet Skål!
Citera
2008-12-20, 17:11
Medlem
Spår av nötters avatar
Älskar den känslan.

Älskar den liknande känslan man kan få av cannabis ännumer.
Citera
2008-12-20, 18:15
Medlem
jonasjonssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rikard_
Jag dricker inte så mycket, jag vet inte hur det är med dina drickar vanor, men det kanske har med det att göra?

De har inte med drickar vanor att göra kan säga att ja dricker typ 1 gång i månaden.
Citera
2008-12-20, 18:20
Medlem
Eldkvarns avatar
jag fick styggt med hallisar när jag tryckte tolv stycken. En kompis som försökte ta livet av sig med allt han hade hemma fick beskedet att han hade LSD i blodet, vilket han aldrig har tagit, då sa läkaren att lergigan omvandlas till syra i stora mängder. Om detta utlåtande är sant kan jag ju inte ta gift på men styggt med hallisar fick jag iaf. Han åt ju iofs sextio stycken tillsammans med en massa annat. Hmmm....Syra syns väl inte???? knasigt. tjackad.
Citera
2008-12-20, 19:01
Medlem
Meteorits avatar
Kan hålla med om att det är trevligt, dock skall man supa som fan för det.
Citera
2008-12-20, 19:14
Medlem
UZIdoesITs avatar
Fy fan för en helikopterfylla alltså..
Citera
2008-12-20, 23:13
Medlem
jonasjonssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UZIdoesIT
Fy fan för en helikopterfylla alltså..

Hahaha helikopterfylla. roligt uttryck
Citera
2008-12-20, 23:28
Medlem
Ziltoids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
jag fick styggt med hallisar när jag tryckte tolv stycken. En kompis som försökte ta livet av sig med allt han hade hemma fick beskedet att han hade LSD i blodet, vilket han aldrig har tagit, då sa läkaren att lergigan omvandlas till syra i stora mängder. Om detta utlåtande är sant kan jag ju inte ta gift på men styggt med hallisar fick jag iaf. Han åt ju iofs sextio stycken tillsammans med en massa annat. Hmmm....Syra syns väl inte???? knasigt. tjackad.

Lergigan blir inte syra i kroppen?
Låter som rent bajssnack
Citera
2008-12-21, 00:57
Medlem
Händer mig varje gång så jävla gött
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto