2025-03-19, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WizKhalifa101
Jo men där det är rök så brukar det vara eld. Tror du åtminstonde på bögryktet angående Loket?

Jadå. Det känns väl inte orimligt. Tror inte asexuella existerar på riktigt och var nog otaliga kvinnor som var intresserade om han varit det också. Räknar inte bort att det fanns en sanning i pedofilryktena ens, fullt möjligt men tyckte just den tråden var tramsig om vi tänker på samma
Citera
2025-03-20, 10:50
Medlem
https://www.msn.com/sv-se/noje/enter...cbc5d89c&ei=12

Citat:
Nu har bouppteckningen blivit offentlig – och den innehåller en tvist om miljonarvet.
Citera
2025-04-02, 05:04
Ja så är det men hur mycket är sant då igor med sonen oliver har stora problem med sanningen , sök på igor ivanovic ena dagen är sin sons namn olika websidor hissar och dissar budskapet en märklig form av urkund s förfalsning och VAFÖR , ja inte f-n har väl urkunds bluffen goda syften i det "gänget"
Citera
2025-04-02, 05:13
den där buppteckningen om ni vill veta sanningen , jag blev uppringd av både expressn och aftonbladet och dem frågade om jag hade kommentarer , saken är den dessa skitmedia hade alltså tillgång till något igor igor absolut inte ville uppge sanning eller alla uppgifter i , jag lovarantingen är han dummare än dum eller har aldrig fatta vem jag är jag lovar jag skall kasta under bussen så det skvätter då han tror jag är en "bluff" bara för att han är det , jag kan datera mig WAYBACK i verkligheten det är en stor skillnad .
Citera
2025-04-02, 05:21
Citat:
Ursprungligen postat av SwedenBoy
Ig*r Ivan*vic
* = o

Han sitter numera i styrelsen för Leif Loket Olsson Aktiebolag.

han är en BLUFF MED MÖRKA SYFTEN jag kan inte bjuda på fakta just nu förrän han mosats
Citera
2025-04-02, 05:25
Citat:
Ursprungligen postat av Gilette
När man har nått en viss status i samhället då verkar det vara helt ok att man är pedofil.

du har så rätt , "alla vet att man är ett svin och i egna syften låtsas inte om det , "så jävla lågt så man spyr, rfsl , exempelvis , varför mörkar dem sannningen om "homo och peddo maffian , (dem börjar som offer och blir sen förövare erkännde loket för mig . sen så vet jag mkt mer , svin är dem som ser på och ingetgör
Senast redigerad av allahe666 2025-04-02 kl. 05:28.
Citera
2025-04-02, 05:40
KAN DET VARA MÅNNE ATT MÅNGA ÄR LIVRÄDDA FÖR VAD SOM KAN KOMMA FRAM , ett me2 om bögerians svin behövs , så är det
Citera
2025-04-02, 05:45
and the truth will set u free
Senast redigerad av allahe666 2025-04-02 kl. 05:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in