Flashback bygger pepparkakshus!
2021-11-06, 10:25
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Finns det någon sanning i Pluton Sveas Thailändska Småpojkar? Där beskriver de Loket som en pedofil som åkte till Thailand och hade sex med thailändska småpojkar. Vet att jag har hört många rykten om det, att han gjort så likt Gary Glitter.
Citera
2021-11-12, 08:20
Medlem
Såg Loket senast i veckan. Han brukar spela på hästar med ett gäng gubbs i en spelbutik i Lunden i Götlaborg.
Citera
2021-11-26, 19:38
Medlem
Ja han bor där.

Jag tyckte att han var kul. Folklig. Han hade en förmåga att samla folk.
Citera
2021-11-26, 20:04
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neutralabosse
Ja han bor där.

Jag tyckte att han var kul. Folklig. Han hade en förmåga att samla folk.
Ja, han var folklig och var en modern sorts Lennart Hyland. Sorgligt hur han avpolleterades av TV4 på grund av några illasinnade pedofilrykten...
Citera
2021-12-18, 16:49
Medlem
vitvalens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Ja, han var folklig och var en modern sorts Lennart Hyland. Sorgligt hur han avpolleterades av TV4 på grund av några illasinnade pedofilrykten...
Ensamma män som tidigt åkte till Thailand som Loket gjorde hade sällan rent mjöl i påsen. Lägg till hans passion för ungdomsidrott så har du facit.
Citera
2021-12-18, 20:02
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Bara sin morsa, som han bodde ihop med under hela sitt vuxna liv.

Nope, men de bodde väldigt nära varandra på danska vägen.
Citera
2021-12-19, 12:04
Medlem
godboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitvalen
Ensamma män som tidigt åkte till Thailand som Loket gjorde hade sällan rent mjöl i påsen. Lägg till hans passion för ungdomsidrott så har du facit.
Tyvärr kan det vara så illa som du säger. Men det verkar ju inte som han har hittat på något här i Sverige och det talar väl mot att han är pedofil. För om han haft något för sig så borde det kommit ut nu. Men det kan ju hända att han kunnat/kan kontroller sina lustar och att en enbart levt ut detta i Thailand vilket är exakt lika illa.

EDIT: Jag frågade frugan, och hon berättade för mig att en homosexuell man som hon kände på 90 talet berättade för henne att han gärna spanade på småpojkar. Sen om han gjort något är oklart.

Men det finns ju flera faktorer här som talar mot Loket:
- Tidigt resande på Thailand, precis som vitvalen säger så var ju de tidiga Thailandresenärerna ofta snuskgubbar.
- Loket har aldrig haft en kvinna (vad jag vet) för i så fall borde väl det dokumenterats. Dessutom har han varit TV-kändis vilket ändå borde gjort att han åtminstone fått lite dater.
- Samt att han då har sitt rykte.
Men det kan ju hända att han är helt oskyldig och att alla rykten är fula och fel. Sen kan det ju hända att han ändå har intresse av småpojkar men ändå aldrig gjort något.
Citera
2021-12-19, 23:21
Medlem
Tror inte att han är pedofil. Jag tror snarare att han är en helt vanlig bög som inte är bekväm med att komma ut ur garderoben, alternativt en bög med livslång ångest över det och att han har mått dåligt och försökt trycka undan det hela livet.

Eller så är han bara en vanlig incel som pga blyghet och tafatthet kring kvinnor aldrig fått till det och sen med åldern har det blivit försent och alldeles för jobbigt att ta tag i det.
Det finns liksom gott om män som aldrig får ligga utan går igenom hela livet utan att lyckas attrahera någon kvinna.
Citera
2021-12-20, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Pluton Svea har till och med gjort en låt om hans pedofili

Pluton Sveas frontman var själv en extremt brutal våldtäksman och kvinnomisshandlare. Litar inte på ett ord från ett sånt äckel.

Tror Loket bara har ett stort ego och tv4 ville förnya sitt program med mindre lyckat resultat.
Citera
2021-12-20, 04:55
Medlem
Finns det några som helst bevis eller belägg för att han skulle vara pedofil? Rätt taskigt annars att sitta på Flashback och hitta på en massa skit om han inte är det överhuvudtaget och ryktet uppstått bara för att han inte haft en kvinna och eventuellt är homosexuell.
Citera
2021-12-20, 06:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Finns det några som helst bevis eller belägg för att han skulle vara pedofil? Rätt taskigt annars att sitta på Flashback och hitta på en massa skit om han inte är det överhuvudtaget och ryktet uppstått bara för att han inte haft en kvinna och eventuellt är homosexuell.

Nej. Allt är bara förtal. Den här typen av anklagelser drabbar ofta män som lever ensamma. Jag tycker det är fruktansvärt av folk kastar dessa anklagelser efter Loket. Loket är en jättetrevlig man och han förtjänar inte detta.
Citera
2021-12-20, 06:41
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555

Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Nej. Allt är bara förtal. Den här typen av anklagelser drabbar ofta män som lever ensamma. Jag tycker det är fruktansvärt av folk kastar dessa anklagelser efter Loket. Loket är en jättetrevlig man och han förtjänar inte detta.
Bosse Hansson är också en man som lever ensam. Även han har figurerat i spekulativa sammanhang där sådana som ni snabbt ridit till hans försvar. Finns minsann inget som tyder på att han skulle vara en sexuell avvikare med dragning åt unga pojkar, neheeejdå…

… tills den gamle bögen åkte fast i USA för att ha kladdat på barn på en lekplats.

Ingen rök utan eld och det gäller även Loket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in