Citat:
Ursprungligen postat av
vitvalen
Ensamma män som tidigt åkte till Thailand som Loket gjorde hade sällan rent mjöl i påsen. Lägg till hans passion för ungdomsidrott så har du facit.
Tyvärr kan det vara så illa som du säger. Men det verkar ju inte som han har hittat på något här i Sverige och det talar väl mot att han är pedofil. För om han haft något för sig så borde det kommit ut nu. Men det kan ju hända att han kunnat/kan kontroller sina lustar och att en enbart levt ut detta i Thailand vilket är exakt lika illa.
EDIT: Jag frågade frugan, och hon berättade för mig att en homosexuell man som hon kände på 90 talet berättade för henne att han gärna spanade på småpojkar. Sen om han gjort något är oklart.
Men det finns ju flera faktorer här som talar mot Loket:
- Tidigt resande på Thailand, precis som
vitvalen säger så var ju de tidiga Thailandresenärerna ofta snuskgubbar.
- Loket har aldrig haft en kvinna (vad jag vet) för i så fall borde väl det dokumenterats. Dessutom har han varit TV-kändis vilket ändå borde gjort att han åtminstone fått lite dater.
- Samt att han då har sitt rykte.
Men det kan ju hända att han är helt oskyldig och att alla rykten är fula och fel. Sen kan det ju hända att han ändå har intresse av småpojkar men ändå aldrig gjort något.