2005-11-25, 23:15
Medlem
Cleopatras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikbe
Det är nog många 70+ som skulle kapa sina rynkiga fingrar för att få ligga med loket
Trodde, att döma av diskussionen - att det var unga killar han var ute efter? Tror att även de 70+ du nämner föredrar ungt kött framför Loket. Nästan allt är bättre.
Citera
2005-11-25, 23:17
Medlem
Cleopatras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handenduvet
han betalar rätt bra för sig ibland.
eller betalar och betalar, han är mer sugardaddy-typen
Ingen kan anklaga dem för lättförtjänta pengar. Inte nog med perversionen i sig, utan även utföra den på Loket - urgghh.
Citera
2005-11-26, 18:46
Medlem
rotbergs avatar
Bara bilder är bevis?
Citera
2005-11-26, 19:12
Medlem
MajkenKenmajs avatar
Gammalt som gatan Loket är en äcklig pedofil, det som är ännu äckligare är att media ger peddoäcklet plats och låtsas som ingenting när de vrålar sig blåa över vissa peddodomar...dubbelmoral så man vill fekalkräkas...
Citera
2005-11-26, 19:58
Medlem
Vet ej om Loket ær peddo, man ska inte tro på alla rykten. Men att han ær bøg står nog ganska klart och det ær illa nog....
Citera
2005-11-26, 21:06
Medlem
Frågan utreddes noga av både TV4 - som INTE ville ha en pedofil som programledare för Bingo-Lotto. Och av polismyndigheten i Göteborg, som fick emotta ungefär 200 anmälningar efter att ryktet började spridas. Resultat? Brott kan ej styrkas, utredningen nerlagd.
Han beskylldes för att ha varit i Thailand när han inte var där, han beskylldes för att ha våldtagit unga pojkar på handbollsläger,men hade inte varit där heller.
Dessutom har jag läst på FB att det var här man startade ryktet, just i syfte att se om man kunde rulla igång en sån snöboll.
Tills den dagen någon kliver fram och säger att han fått den i skruven av Loket får vi nog hänskjuta det här till samma fauna som diverse andra myter som frodas här - dvs lögn.
Citera
2005-11-26, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av commuter
Dessutom har jag läst på FB att det var här man startade ryktet, just i syfte att se om man kunde rulla igång en sån snöboll.

.

Jag tror inte FB fanns då ryktet började cirkulera? TV4 kom väl igång några år före föregångarna till FB?

Sen ger inte jag heller såå mycket för dessa rykten, men va vet jag?
Citera
2005-11-26, 21:44
Medlem
Diplomats avatar
Att Loket är bög och pedofil "vet" ju alla, det är inget rykte utan fakta. Det är lika säkert som det var att fotbollsstjärnan Glenn Strömberg var homo.

Att Strömberg plötsligt fick ihop med en vacker italienska som födde hans barn var naturligtvis ett litet debacle för skvallertackorna som "visste", men den lilla problematiken löste man snabbt genom att lägga till ordet "smyg-" framför Strömbergs sexuella preferens.

Hur är det egentligen med Loket? Finns det någon enda människa som hört talas om fakta eller indicier som faktiskt talar för att karln är pedofil eller ens bög - bortsett från att han är ogift och hälsar på sin mamma varje dag? Jag menar inte sladder i stil med "min-kompis-är-ihop-med-en-tjej-vars-pappa-dömde-handboll-med-Lokets-klubbkompis-och-han-berättade... " utan riktiga tecken.

Ruskigt annars, hur ett rykte kan bli en sanning.
Citera
2005-11-26, 22:39
Medlem
Markattans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diplomat
Att Loket är bög och pedofil "vet" ju alla, det är inget rykte utan fakta. Det är lika säkert som det var att fotbollsstjärnan Glenn Strömberg var homo.

Att Strömberg plötsligt fick ihop med en vacker italienska som födde hans barn var naturligtvis ett litet debacle för skvallertackorna som "visste", men den lilla problematiken löste man snabbt genom att lägga till ordet "smyg-" framför Strömbergs sexuella preferens.

Hur är det egentligen med Loket? Finns det någon enda människa som hört talas om fakta eller indicier som faktiskt talar för att karln är pedofil eller ens bög - bortsett från att han är ogift och hälsar på sin mamma varje dag? Jag menar inte sladder i stil med "min-kompis-är-ihop-med-en-tjej-vars-pappa-dömde-handboll-med-Lokets-klubbkompis-och-han-berättade... " utan riktiga tecken.

Okej.. Har skrivit det här förr, men orkar inte leta..

Satt på ett flygplan i Bussineskklass, halvtomt, och småslumrade på väg hem från Bankok när jag hörde diskusionen från raden framför. I dessa säten, och tvärs över gången, sitter L*ket, Ha*ry S*ein och en känd advokat vars namn trillat ur minnet.
Av samtalet framgår att de halvberusade männen är på väg hem efter att Loket och advokaten hämtat hem Har*y som suttit häktad för sex med underårig pojke(?) i Thailand.
Detta dåd hade tydligen utförts i det hus som Loket ägde (äger?) och Harry, hans gode vän, lånade.
I det berusade och alltmer högljudda samtalet framfördes åsikter som "man gör dem (barnen) en tjänst" "De är glada över att få tjäna så mycket så lätt och kunna försörja familjen och vara man redan vid tolv (!!!!)" "Överdriven mediahysteri" osv. osv. Tills jag närapå använde mig av SAS spypåse.

Så jag "outar" inte bara L*ket, utan även Ha*ry S*ein, vilket jag gör så ofta jag kan och med oförfalskad glädje som skulle vara större om de jävlarna verkligen fick vad de förtjänade.
Ha*ry var tydligen ute mot borgen när de mutate sig ut ur landet.
Och jepp, han är den omskrivna "Thailandpedofilen", det skabbiga äcklet.
Citera
2005-11-26, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Markattan
Okej.. Har skrivit det här förr, men orkar inte leta..

Satt på ett flygplan i Bussineskklass, halvtomt, och småslumrade på väg hem från Bankok när jag hörde diskusionen från raden framför. I dessa säten, och tvärs över gången, sitter L*ket, Ha*ry S*ein och en känd advokat vars namn trillat ur minnet.

Du är helt hundra på att det var loket som var med?
Citera
2005-11-26, 23:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Diplomat

Ja, jag har förstahands info på en del av lokets homerotiska äventyr.

Det känns som att många av de som stångar skallen blodig när de hävdar att loket inte är fikus inte vill få sin barndomsbild av den där glade gubben som hade hand om Bingo-berra under uppväxten förstörd.

Låt snubben böga om han gillar det. Han blir inte mindre "normal" ska du se
Citera
2005-11-26, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av handenduvet
Ja, jag har förstahands info på en del av lokets homerotiska äventyr.

tell us more!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in