Jag vette fan vart mitt inlägg försvann. mod måste ha deletat mitt. men iaf har jag spytt vatten och hört på någåt gud förespråkande från en jävla anti snarkaparat. och jag kan bara säga att jag varit snäll med det är inte gud mot mej så han kan dra åt helvete det han har visat mot mej med sin tortyr mot min kropp och jävulskap. jag har kännt äcklig andedräckt i slutet av året så att det inte änns går att andas. jag har fått ont i huvudet. kännt stickningar i kroppen som om någon har gett mej en spruta. har vaknat upp med sår på kroppen som om någon har ristat en kniv på min kropp vid benen. ni som tycker det är roligt kan dra åt helvete.
kan tillägga att jag spytt vatten men har bara druckit sprit blandat med dricka. så om det vore verkligt så hade jag spytt något som liknar kola men nej då. ska sluta nu.´god jukl på er som haft en god jul.
Perfekt diskussionsunderlag! Brukar vara stenhårt med att låsa/kasta trådar som saknar just diskussionsunderlag, men såklart får denna ligga kvar(förmodligen för att mod skapade den)....
Perfekt diskussionsunderlag! Brukar vara stenhårt med att låsa/kasta trådar som saknar just diskussionsunderlag, men såklart får denna ligga kvar(förmodligen för att mod skapade den)....
Meningen var att tråden skulle sakta försvinna neråt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!