2008-12-19, 22:24
Bannlyst
Bestämde mig igår för att formatera datorn. Eftersom datorn är seg ladda jag ner windows xp där dom hade tagit bort onödiga program, problemet med det är att datorn inte vill kopiera alla filer och det slutar med att det inte funkar. Torde det berodde på skivan eller på programmet så fixade en annan och brände ner men samma sak med den.. Testade med min egna Windows xp skiva (som serienumret inte funkar på för den är använd mycket+att det är "home edition") så ja letade reda på ett serie numer och allt funkade. Men sen upptäckte ja att nått var fel iallafall datorn betäde sig konstigt och ja installera nod32 och fixa internet och uppdaterade nod, då börja det komma massa varningar om att virus togs bort både trojaner och worms(fick totalt 40 st)... Sen fick ja en skylt om ett program ja skulle ladda ner som måste komma från viruset, datorn hände sig och ja fick starta om flera gånger, internet la av hela tiden (det är problemen ja fick)..

Någon som har en aning om varför datorn inte vill kopiera vissa filer från den brända skivan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in