Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2022-12-17, 14:28
  #61
Medlem
Bra kanal men Rickard Olsson borde bytas ut så jävla fjantig med sitt puss och kram till folk som ringer in
Citera
2022-12-19, 18:00
  #62
Medlem
Mogaku-sans avatar
Jag tycker att det är samma gamla låtar med undantag för när någon önskar att höra en viss låt.
Citera
2022-12-19, 23:08
  #63
Medlem
JohanLiljegrens avatar
Alla dessa musikkanaler har en tendens att vara repetiva men jag tycker ändå att Star FM och Rockklassiker har gjort bra ifrån sig på den fronten, när det gäller att variera musikutbudet. Då har jag jämfört med de andra kanalerna. Men jag håller med om att det ofta blir repetivt när samma låt spelas flera gånger i veckan. Samma artist har många andra bra låtar som aldrig hörs i kanalen.

Det finns i övrigt mycket bra från 1980-talet som aldrig spelas. Nästan så att man vill ringa in och testa att önska några av dessa låtar och se om de finns i "jukeboxen".
Citera
2022-12-20, 07:52
  #64
Medlem
CO2s avatar
Star FM har ju en mycket trevlig mix av låtar, där vevas inte samma låtar om och om igen. Det är en kanal jag kan ha på och inte vara säker på vad som kommer härnäst, som på Rockklassiker som verkar ha max 10 skivor att välja samma 3 låtar från.
Citera
2023-02-07, 08:23
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Bra kanal men Rickard Olsson borde bytas ut så jävla fjantig med sitt puss och kram till folk som ringer in

Rickard Olsson är den tillsammans med Gordon som är dom härligaste att lyssna på, dessutom är dom två dom minst PK och snällistiska som tex Charlotte Lauterbach, falskare människa får man leta efter.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback