2008-12-19, 14:09
Medlem
Lemmy666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ringdans
Jag säger som jag skrev i den andra tråden att Kitty är den enda vettiga som varit med i Big Brother. När hon mådde dåligt därinne så mådde jag också dåligt!
Är man med i Big brother är man INTE vettig.Inte på något sätt.
Citera
2008-12-19, 14:14
Medlem
Nullisecunduss avatar
Hon är inte skarpast i nån kökslåda, men hon funkar bra gentemot ungdomar verkar det som i åldern 15-22(?). faktum är att hon känns som en äldre version av "Grynet".

I Big brother kommer jag ihåg henne, och ja det var outhärdligt att se henne där
Citera
2008-12-19, 14:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Hon är en stor behållning att lyssna på. Hon har även ett ungdomsprogram där hon pratar sex och relationer med tonåringar, och hon gör det riktigt bra.

Mer Kitty åt folket!

Vilken sjuk javla planet kommer du ifran?

Du och "kitty" (vilket javla namn) ar bada goda exempel pa det som ar det samsta med Sverige, alltsa totalt obildade avskum med attityden "Desto sjukare du ser ut, desto mer omogen och kids-aktig du ar, desto storre medialt utrymme borde du tilldelas".

Fuck off.
Citera
2008-12-19, 14:16
Medlem
tbus avatar
http://www.geocities.com/bigbrotherkitty/KITTY.html
Citera
2008-12-19, 14:24
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemmy666
Kan detta vara Sveriges mest blåsta människa?Skvaller om daggmaskhjärnan tack.

varför tycker du de ?
Citera
2008-12-19, 14:28
Medlem
kultingens avatar
uppmärksamhetstörstande skriver jag under på. Hon borde ägna sig åt sina egna funderingar och tankar istället för att vara så förbannat offentlig och bekräftelsesökande, men vem är jag att döma?
Citera
2008-12-19, 14:30
Medlem
Lemmy666s avatar
Det som stör mig mest är att människan fått stå i snart en veckas tid i både tv och radio och spy ut sin totala hjärndödhet.Inte hennes fel att hon fick det jobbet iofs.
Citera
2008-12-19, 14:34
Medlem
snurreskvätts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idioten123
Vilken sjuk javla planet kommer du ifran?

Du och "kitty" (vilket javla namn) ar bada goda exempel pa det som ar det samsta med Sverige, alltsa totalt obildade avskum med attityden "Desto sjukare du ser ut, desto mer omogen och kids-aktig du ar, desto storre medialt utrymme borde du tilldelas".

Fuck off.

Herregud. Hur kan man bli så upprörd? Tog hon sista flaskan med hårspray på konsum just före dig eller?

Till skillnad mot Gynning och andra skrikande förväxta tonåringar gör Kitty ett bra jobb. Hon är inte i tv och radio för att tillfredställa medelålders moderata män. Hon är där för barn och tonåringar.
Du kanske hellre vill se Ragnar Dahlberg prata tonårsproblem med kidsen på tv?
Citera
2008-12-19, 14:36
Medlem
Volmers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemmy666
Är man med i Big brother är man INTE vettig.Inte på något sätt.

Håller totalt med dej.
Citera
2008-12-19, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volmer
Håller totalt med dej.

Jag går in och höjer.
Citera
Medlem
Brookuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingen_king
Hon är en stor behållning att lyssna på. Hon har även ett ungdomsprogram där hon pratar sex och relationer med tonåringar, och hon gör det riktigt bra.

Mer Kitty åt folket!
Att du gillar henne sätter jag som indikator på att något är allvarligt fel med henne + att hon ej har något vettigt alls att tillföra.

Har själv inte pallat att se mer än sekunder av den patetiska "flykting"hjälpen på (S)(V)T. Minns henne från BB som en bisexuell förvirrad hynda med grava personliga problem.
Citera
Medlem
CrimsonIdols avatar
Var inte hon med och skapade den berömda runkhörnan/pullhörnan för dåtidens BB-tjejer?...
Kan minnas fel,och kan inte ens fatta att jag minns en SÅN sak överhuvudtaget från början...
En annan tid,en annan plats...hrmm
Dom byggde en liten borg av kuddar och täcken där dom skulle ligga och pulla sig själva ostört från kamerorna
Det hela sköttes mkt "snyggt"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in